04/10/09 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
coldstein
Mountainbiker

Post by coldstein »

Jolyrodger wrote:
coldstein wrote:Miljaar, den Terri(b)l(e) zit er weer in. Hopelijk geraak ik nu beter boven dan bij de Ter Dolen TT vorige maand.
Als 't van miljaar is kunt ge de terril ook omzeilen. :P
Neen zunne, ik ben de vorige keer een stukje te voet gegaan en ik zal nu proberen naar boven te fietsen. Ik geef mij niet te vlug gewonnen hoor.
trekrider
Mountainbiker

Post by trekrider »

zal er ook proberen bij te zijn ma nu met mijn trek 6serie.
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

is deze tocht te vergelijken met de tt Roel Paulissen van 26/09/09
X6 3.5biturbo
Mountainbiker

Post by X6 3.5biturbo »

cube biker ;-) wrote:is deze tocht te vergelijken met de tt Roel Paulissen van 26/09/09
Vermoedelijk wel maar ik denk in omgekeerde richting als ik mij niet vergis
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

cube biker ;-) wrote:is deze tocht te vergelijken met de tt Roel Paulissen van 26/09/09
Meer terril (pijl deze zelf uit, dus) maar buiten de terril is het helemaal anders.
Wil je de reakties op deze TT van vorig jaar (2008) kennen klik dan op deze link : http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0

En maar grasduinen!!
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Ligt die terril zowel op de korte als de lange afstand?

Ik ben net bezig met MTB en leg altijd de kleinste tourrit af, is die terril overkill of kan je daar op een van de kleinste verzetten naar bovenstoempen, zonder al te veel de snellere rijders te hinderen?
Daim
Mountainbiker

Post by Daim »

wie niet waagt blijft maagd
Kraura wrote:Ligt die terril zowel op de korte als de lange afstand?

Ik ben net bezig met MTB en leg altijd de kleinste tourrit af, is die terril overkill of kan je daar op een van de kleinste verzetten naar bovenstoempen, zonder al te veel de snellere rijders te hinderen?
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Hangt maar van je conditie af. De meesten rijden wel naar boven, maar er zijn altijd mensen die het niet kunnen en niet willen. Als je het niet probeert zal je het natuurlijk nooit weten.
Anderzijds kun je de tourtocht ook rijden zonder de mijnterril te doen.
Gewoon de ifoborden en de pijlen volgen.

Veel succes!!
saiko
Test team

Post by saiko »

vorig jaar was deze beter als de roel GP.
Dit jaar zullen ze sterk hun best moeten doen om dat weer waar te maken.
Maar ik heb er vertrouwen in. Als het weer mooi is kom ik af.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Oude steenkool zware kost voor oude Papegaai.

Post by StrammerMax »

Ik veronderstel dat het hier over de kale terril van Winterslag gaat. Iedereen moet stoempen om daar naar boven te rijden, dus zo veel gaan er u niet voorbijsteken. En als je toch niet boven geraakt, dan is er ruimte genoeg om aan de kant te gaan om degenen die wel verder geraken te laten passeren. Idem dito bij het weer naar beneden rijden. Daar zijn een aantal smalle tracks, maar je kan je kans afwachten op een rustig moment als je niet zeker bent. Ik ben al een aantal keren over deze hoop oude steenkool gereden bij andere tochten en moet dan altijd wel stukken te voet gaan, de ene keer al meer dan de andere! Het is wel een mooi gezicht van die berg in alle richtingen vol bikers te zien! Het moeilijkste nog zal zijn van een keuze te maken voor deze zondag, want er is elders ook een mooi aanbod.

Image
De Papegaai Bike Team Stabroek
* www.wieleradvies.be * www.heldwillenworden.be
Post Reply