Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Post Reply
Guest

Post by Guest »

Yakke wrote:Ik zou wel willen komen, maar zit dan midden in de examens. Ik zal maar niet riskeren een dagje vrij te nemen zeker...
jaja...bang om uw fietske weer te slopen zeker. :lol: :lol: :lol: :lol:
beethoven
Mountainbiker

Gent meeting

Post by beethoven »

Het ziet er naar uit dat het een fantatische route wordt. Met toch enkele goede bikers van deze site, een aantal uitgenodigden ook (hopend dat die ook wat blijven wonen op de site). De route heeft ook wat finesse ondergaan dankzij enkele delvers uit Mariakerke om aldaar wat te kunnen spelen op een circuitje speciaal aangelegd. We hebben ook deze week een lokaal vastgelegd waar de apres-bike doorgaat en waar we ons en de bike kunnen opblinken. Wat de pitstop betreft: we dachten wat zelf bedruipent te zijn en zo zochten we naar enkele locale sponcers die hebben toegezegd. Het hangt dus wat af wat de adelaars te bieden hebben, maar ook de organiserende leden hebben besloten een steentje bij te dragen. Wat het wordt weten we dus nog niet zo maar er duiken fantatische ideeen op(iets speciaal dus). Ik zie zeker dat onze inzet zal beloond worden met jullie steun en we vinden dit prachtig. Veel sportiviteit en training alvast. Pat 17 Ren en Stenpy Beethoven.
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Terug in mtb-land. De eerste km zitten er al op, dus kunnen we ook weer plannen maken. Ondanks de organisatie van een tocht op de weg door m'n eigen club, zal ik toch afzakken naar de Mountainbike.be meeting. Ik ben al eens gaan zien naar de fotokes en het ziet er allemaal wel leuk uit. Dus zonder tegenslag zullen doorbijter en ik op de afspraak zijn.
wito
Mountainbiker

Post by wito »

ik zal er ook zijn
:D
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

12 juni komt eraan :D en dit is de lijst met deelnemers, willen degene die nog geen info gekregen hebben betreffende de tocht me een seintje geven? Als ik iemand vergeten ben sorry, en staat er iemand teveel [-X op ook sorry.
Nota: Het is een heel grote parking dus spreken we best af de kant tegen de N9 rijweg.(Baan Gent-Aalst.

Iedereen is nog steeds welkom!

1 Beethoven
2 Berggeit
3 Bieste
4 Blubberduck?
5 Doorbijter
6 FamerCowboy
7 Froq
8 Horry Borry
9 Ivan
10 Matchbox
11 Maurice
12 Moab
13 Pat17
14 Pietje
15 Ren&Stimpy
16 Sifaka
17 Tiles02
18 Wito
21 3 Vrienden van Ren&Stimpy

Komen misschien ook:
Schiz(o)
Last edited by beethoven on Fri 11 Jun 2004 14:24, edited 5 times in total.
SchizO
Mountainbiker

Post by SchizO »

Ik kom mss ook nog. Maar zeker ben ik nog niet !!!!
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Schiz[O] wrote:Ik kom mss ook nog. Maar zeker ben ik nog niet !!!!
Als je komt ben je welkom! :) Je hebt trouwens al een voorsmaakje gehad. \:D/ Hopelijk is dit gedeelte je bevallen.
beethoven
Mountainbiker

Gent 12 juni meeting

Post by beethoven »

Beste Bikers,
Ik heb vandaag een verkenningstocht gedaan.Dit was met Freezy, machtbox en haar man.Wij ondervonden geen moeilijkheden wat betreft werkzaamheden langs de te verkennen route. Wel moet er hier en daar iets bij gesnoeit worden. Voor mij valt de route best mee. Ik laat liever de beoordeling bij de andere mensen. Donderdag ten laatste moet alles in orde gebracht zijn qua parcour en starten we de ophaling voor de bevoorrading. Wij hebben gewerkt voor het welslagen van deze meeting. Verassend zal zeker de pitstop zijn. We zijn met een 30 tal deelnemmers. Een goed groepje dus. Fun in Biking.
Rudy VdE.
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Sorry Boys,

Den dezen moet afhaken tedjuu :cry:
't zal voor ne volgende keer zijn.

groeten,
Stievie :lol:
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste bikers,

hierbij volgen de laatste gegevens voor de tocht van zaterdag 12 juni. :lol:
We komen samen om 10u en vertrekken om 10u30.
Samenkomst en vertrek op de parking van Gentbrugge onder de E17 aan de kant van de N9. Let op voor de tram!!

Op het volgende GSM nummer kan u terecht voor verdere vragen:
0479 465 768 en ook op MSN kan je terecht: rudyvandeneeckhout@hotmail.com

Gelieve uw komst te bevestigen via gsm bericht, PM of mail voor woensdag 9 juni.

Hopelijk zien we elkaar zaterdag en is de zon 8) van de partij.

Sportieve groeten
Rudy
Post Reply