Kan iemand me zeggen of er douches voorzien zijn ?
26/09/2009 Nazareth
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- flaming_jakke
- Mountainbiker
26/09/2009 Nazareth
Post by flaming_jakke »
We komen morgen met 5-tal man van Dendermonde af
Blijkbaar weinig feedback over deze TT.
Was mijn eerste rit na zowat 6 maand inactiviteit. Door de droge omstandigheden van het parcours was dit een ideaal opwarmertje voor het komende winterseizoen.
De start van de TT was vanaf de grote invalswegen naar Nazareth niet aangeduid. Ik had geen adres bij en heb eerder toevallig de start gevonden. Aandachtspuntje voor volgend jaar.
Het parcours was goed aangeduid. Bevoorrading vond ik op de 30 km wat aan de late kant (pas na zo'n 23 km).
Greetz!
Was mijn eerste rit na zowat 6 maand inactiviteit. Door de droge omstandigheden van het parcours was dit een ideaal opwarmertje voor het komende winterseizoen.
De start van de TT was vanaf de grote invalswegen naar Nazareth niet aangeduid. Ik had geen adres bij en heb eerder toevallig de start gevonden. Aandachtspuntje voor volgend jaar.
Het parcours was goed aangeduid. Bevoorrading vond ik op de 30 km wat aan de late kant (pas na zo'n 23 km).
Greetz!
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
Samen met 32 andere herders deze tocht gereden. Het was een vlakke rit waar er serieuze gemiddeldes gehaald zijn. De bevoorrading/ bepijling/ seingevers waren dik in orde. De friet en frikandel gingen vlotjes binnen.
Volgend jaar allicht terug van de partij.

Volgend jaar allicht terug van de partij.