27/09/09 Kessel-Lo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Geef niet snel kritiek op de toertochten , en vind bloso parcours zeker niet slecht.Die van Holsbeek is inderdaad een van de mooiste.
Ik vind wel dat er naast de bloso-route nog wat andere stukjes mochten inzitten.Ik heb 2 weken geleden den o2-bikers track van Lubbeek gedaan , wat zeer mooi was. Er zijn dus mogelijkheden genoeg richting Lubbeek en Pelleberg.Ik ben dus een beetje op mijn honger blijven zitten.
Ben ook bovengeraakt op het sukkelpat.
Ik vind wel dat er naast de bloso-route nog wat andere stukjes mochten inzitten.Ik heb 2 weken geleden den o2-bikers track van Lubbeek gedaan , wat zeer mooi was. Er zijn dus mogelijkheden genoeg richting Lubbeek en Pelleberg.Ik ben dus een beetje op mijn honger blijven zitten.
Ben ook bovengeraakt op het sukkelpat.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Doordat het in het verleden altijd de Bloso route is die gereden (365 dagen per jaar te rijden) werd ipv wat origineels uit te dokteren, hebben we beslist elders te gaan rijden. Nu we horen dat het ook dit jaar weer Bloso was, blij dat we naar Zelem geweest zijn 
- phille
- Mountainbiker
sukkelpad kan iedereen oprijden, als iedereen parcourskennis heeft/had. Als je het NIET kent ist ander poeier
Als je boven bent en dan de eerste rechts neemt kan je erna nog de lemmingberg doen ook, iets minder lastig maar wel laaaaanger, maar blijkbaar mag men niets meer
De kesselsebergen zijn ideaal voor krachttrainingen te doen, de PaPieTouch is een parcours van kleine 20km met 500hms, alles kort en nijdig, weinig souplesse veel kracht
Als je boven bent en dan de eerste rechts neemt kan je erna nog de lemmingberg doen ook, iets minder lastig maar wel laaaaanger, maar blijkbaar mag men niets meer
De kesselsebergen zijn ideaal voor krachttrainingen te doen, de PaPieTouch is een parcours van kleine 20km met 500hms, alles kort en nijdig, weinig souplesse veel kracht
- phille
- Mountainbiker
5 jaar geleden had deze tocht nog veel franjes met ook 2 bevoorradingenmadskatingcow wrote:Doordat het in het verleden altijd de Bloso route is die gereden (365 dagen per jaar te rijden) werd ipv wat origineels uit te dokteren, hebben we beslist elders te gaan rijden. Nu we horen dat het ook dit jaar weer Bloso was, blij dat we naar Zelem geweest zijn
net als vorig jaar was de 55 dit jaar ook weer 50km, en niemand die klaagt, begrijp dat niet, als mij 55km beloofd word dan wil ik er geen 50, krijg ik er 60 dan kan ik erin komen dat er mensen lastig zijn ... Wees eerlijk en zet dan 50km
-
tish
- Mountainbiker
Ik had het sukkelpad nog nooit gezien en vond het toch niet moeilijk om op te rijden. De eerste keer ben ik moeten stoppen omdat er vlak voor m'n neus iemand viel.phille wrote:sukkelpad kan iedereen oprijden, als iedereen parcourskennis heeft/had. Als je het NIET kent ist ander poeier
Even terug naar beneden gegaan, gewacht op vrije baan en dan in 1 ruk naar boven. Ook niet veel last van wielspin overigens.