City Team Challenge 2009
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Wacko007
- Mountainbiker
Hmmmm,
Ben heel waarschijnlijk thuis op dat moment (Gent)...
De formule is ook veel meer mijn ding. Doet me denken aan het MTB-Criterium te Sint-Gillis van een paar jaar geleden. Helemaal mijn ding. Geen fysiek nodig. Alleen rammen en stunten!
(zou toch graag terug aan die fysiek kunnen werken, moest ik dat tussen mijn job hier kunnen krijgen)
Greetz,
Julien.
Ben heel waarschijnlijk thuis op dat moment (Gent)...
De formule is ook veel meer mijn ding. Doet me denken aan het MTB-Criterium te Sint-Gillis van een paar jaar geleden. Helemaal mijn ding. Geen fysiek nodig. Alleen rammen en stunten!
(zou toch graag terug aan die fysiek kunnen werken, moest ik dat tussen mijn job hier kunnen krijgen)
Greetz,
Julien.
-
kristof bruyneel
- Mountainbiker
- soene
- Mountainbiker
waregem is weeral voorbij ,jammer. We waren met de brigands talrijk aanwezig, alsook onze supporters .we hebben ons ferm gejeund alleen jaamer dat de chip 1 ronde niet getekend heeft zoals we kunnen zien volgens onze tijden.Zo heb je natuurlijk veeeeel in te hallen ,nuja Twas voor de fun en die was er .Volgend jaar zeker terug
-
kristof bruyneel
- Mountainbiker
Post by kristof bruyneel »
Beste Bikers en toeschouwers,
Om komende zondag zonder probleem tot aan het event te geraken met de wagen print je best een doorgangsbewijs af van op de site www.cityteamchallenge.be (nieuws). Dit zal je doorgang geven tot aan de parking van het zuid.
Daar het autoloze zondag is in Gent en volledig de binnenring is afgesloten. Maar met dit bewijs geraak je zonder problemen tot aan de parking vlak bij het event.
Tot zondag,
Om komende zondag zonder probleem tot aan het event te geraken met de wagen print je best een doorgangsbewijs af van op de site www.cityteamchallenge.be (nieuws). Dit zal je doorgang geven tot aan de parking van het zuid.
Daar het autoloze zondag is in Gent en volledig de binnenring is afgesloten. Maar met dit bewijs geraak je zonder problemen tot aan de parking vlak bij het event.
Tot zondag,
-
kristof bruyneel
- Mountainbiker