de zounk zit spijtig genoeg niet in het parcour maar ben em vandaag gaan doen en boven gereden
27/09/09 Kessel-Lo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
cortinovis
- Mountainbiker
Post by cortinovis »
-
cortinovis
- Mountainbiker
Post by cortinovis »
Net terug van de 55 km tocht wat er 51 waren volgens mijn teller.
Het was wat zoeken naar de startplaats en ben redelijk wat auto's tegengekomen die ook fout zaten.
Tocht zelf was in orde, bepijling ook. Veel bloso maar dat kan bijna niet anders. Het is zo juist kantje boordje extra bevoorrading of niet maar ze was in ieder geval in orde. Ik ben wel geen vrouw maar vond het positief dat er voor hun aan de bevoorrading een toilet was.
Het was wat zoeken naar de startplaats en ben redelijk wat auto's tegengekomen die ook fout zaten.
Tocht zelf was in orde, bepijling ook. Veel bloso maar dat kan bijna niet anders. Het is zo juist kantje boordje extra bevoorrading of niet maar ze was in ieder geval in orde. Ik ben wel geen vrouw maar vond het positief dat er voor hun aan de bevoorrading een toilet was.
Vandaag ook vertrokken voor de 55 km. Ik had hier al gelezen dat het maar 52 km zou zijn, geen probleem. Mijn teller gaf wel maar 50.08 km aan...
Het stuk vóór de bevoorrading was echt goed! mss wel wat bloso, maar dat stoort me niet. Het stuk na de bevoorrading trok op niet veel vond ik persoonlijk... heel veel asvalt, volgens mij was er meer uit te halen. De bepijling was ok. De bevoorrading was ook ok, veel aanbod. Alleen dat ze de suikerwafels in 4 stukken snijden
Toffe voormiddag gehad, bedankt aan de organisatie.
Garmin heeft gemeten en zei:
Afstand: 50.08 km
Gem. snelheid: 23.7 km/h
v max: 54.5 km/h
hoogtemeters: 672
Het stuk vóór de bevoorrading was echt goed! mss wel wat bloso, maar dat stoort me niet. Het stuk na de bevoorrading trok op niet veel vond ik persoonlijk... heel veel asvalt, volgens mij was er meer uit te halen. De bepijling was ok. De bevoorrading was ook ok, veel aanbod. Alleen dat ze de suikerwafels in 4 stukken snijden
Toffe voormiddag gehad, bedankt aan de organisatie.
Garmin heeft gemeten en zei:
Afstand: 50.08 km
Gem. snelheid: 23.7 km/h
v max: 54.5 km/h
hoogtemeters: 672
het was vandaag weer een plezant ttke, het eerste stuk was echt de moeite de bevoorrading was leuk opgezet met de die stellingen, een goed idee, heb vandaag zo een 60km gereden was met de fiets tot daar gekomen, met als gevolg dat de benen volledig leeg zijn vandaag, iderdaad proberen om volgend jaar dat laatst stuk toch iets leuker te maken, voor de rest was het dik in orde.
Tot de volgende keer.
Tot de volgende keer.