27/09/09 Kessel-Lo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

ben vandaag toerke gaan doen in kessel en omstreken, alles perfect, kan ook niet anders met dit droge weer. beloofd pittig toerke te worden ....
de zounk zit spijtig genoeg niet in het parcour maar ben em vandaag gaan doen en boven gereden 8)
cortinovis
Mountainbiker

Post by cortinovis »

Meer info:

http://www.vlaamsewielrijdersbond.be/co ... hp?ID=1139

Telkens maar 1 bevoorrading
cortinovis
Mountainbiker

Post by cortinovis »

Net terug van de 55 km tocht wat er 51 waren volgens mijn teller.
Het was wat zoeken naar de startplaats en ben redelijk wat auto's tegengekomen die ook fout zaten.
Tocht zelf was in orde, bepijling ook. Veel bloso maar dat kan bijna niet anders. Het is zo juist kantje boordje extra bevoorrading of niet maar ze was in ieder geval in orde. Ik ben wel geen vrouw maar vond het positief dat er voor hun aan de bevoorrading een toilet was.
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

Ik vond het ook ok tot aan de bevoorrading. Daarna iets teveel weg en veldwegskes naar mijn goesting.

1 bevoorrading was inderdaad kantje boordje, maar vandaag was het voldoende voor mij.
wiseguy
Mountainbiker
Location: specialized rockhopper pro en cannondale F2 team replica 2008

Post by wiseguy »

Kvond wel goed en voor herhaling vatbaar!
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

Vandaag ook vertrokken voor de 55 km. Ik had hier al gelezen dat het maar 52 km zou zijn, geen probleem. Mijn teller gaf wel maar 50.08 km aan...
Het stuk vóór de bevoorrading was echt goed! mss wel wat bloso, maar dat stoort me niet. Het stuk na de bevoorrading trok op niet veel vond ik persoonlijk... heel veel asvalt, volgens mij was er meer uit te halen. De bepijling was ok. De bevoorrading was ook ok, veel aanbod. Alleen dat ze de suikerwafels in 4 stukken snijden [-X

Toffe voormiddag gehad, bedankt aan de organisatie.

Garmin heeft gemeten en zei:
Afstand: 50.08 km
Gem. snelheid: 23.7 km/h
v max: 54.5 km/h
hoogtemeters: 672
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Hier ook de asfalt opmerking..
Bovendien was aan de bevoorrading niet eens een pomp te vinden, terwijl we enkele mensen met kettingproblemen hadden..
Eerste stuk was goed, daarna was het geen mtb meer..
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

het was vandaag weer een plezant ttke, het eerste stuk was echt de moeite de bevoorrading was leuk opgezet met de die stellingen, een goed idee, heb vandaag zo een 60km gereden was met de fiets tot daar gekomen, met als gevolg dat de benen volledig leeg zijn vandaag, iderdaad proberen om volgend jaar dat laatst stuk toch iets leuker te maken, voor de rest was het dik in orde.
Tot de volgende keer.
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Idd 1e stuk goed mtb gehalte, 2e te veel verharde wegen. +/- 51km op de teller tegen 21.4km/u. Dit is één van de mindere tt's van dit jaar. Sorry!
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

zelfde opmerking als eerder vemeld: goed geamuseerd tot de bevoorrading daarna was het wat saai.

Der was wel een superfijn afdalinske in een holle weg met wat bochten in :D
Post Reply