Specialized

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Qube wrote:Mijn beenlengte = 83cm en ik meet 1.84m , let op dit is wel héél op het nippertje!!!! nog 0.5cm over tot max zadelpen! :oops:
Snap ik niet, ik heb ook een 18" M5, ben ongeveer 1m80 met 90cm binnenbeenlengte. Deze laatste waarde is absoluut correct en ik heb ook nog net iets over op de zadelpen (en nee, het is niet de allergrootste van 40'ish cm). Rij je met je tenen ferm naar beneden dan, Qube, of ben je niet heel zeker van je binnenbeenlengte?
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

of ben je niet heel zeker van je binnenbeenlengte?
euh :) , ik heb het opnieuw gemeten (nu met schoenen aan :oops: ) en ik kom aan een goeie 87 cm :-? . Mijn zadelpen heeft ongeveer 1cm nog over tot max. Maar geef toe 18" M5 Ht is op het nippertje hé. Maar nippertje kan ook, dus ik heb nu wel een ferm wendbaar frame, beter iets kleiner dan iets groter :roll:
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Qube wrote:Maar geef toe 18" M5 Ht is op het nippertje hé.
Zeker, de 19" is wel direct een heel stuk groter. Killer Bee, ik denk dat de 18" een goede keus is.
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

Weet niet in hoeverre M5 HT met M4 HT qua geometrie verschillend is, maar ik fiets ook met een 18" (M4 HT 2001). Lengte is 1m78 en inseam is 84.8cm (zonder schoenen).
Stumperjumper
Mountainbiker

Stumpjumper Comp 2004.

Post by Stumperjumper »

Jo de manne; Juist beslist, mijnen Trek (6500) wordt vervangen.
Heb heeeel veeeel vergeleken, gelezen en persoonlijke goesting beetje laten primeren. Had nen Stumpjumper gevraagd (=viel binnen budget), niet meer te krijgen. Wel een mooie korting gekregen op de comp en dan toch die genomen (na wat ruzie met de madam OK).
Heeft er iemand ervaring met dat fietske (vooral met de 'fourche' - FOX F80X), please let me know!
Een gepassioneerde MTB'er!!
BTW : iemand geïnteresseerd in nen TREK 6500 (4j.)?
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Die fourche is toevallig het beste wat er op XC gebied te krijgen valt, maar als gepassioneerd MTB'er dacht ik dat je zoiets - zeker na al dat vergelijken en lezen - zou weten...
mario
Mountainbiker

Post by mario »

En ik had graag eens geweten wat je allemaal met elkaar hebt vergeleken?
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

De kleuren !!!
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Simber wrote:De kleuren !!!
Simber, ik vind persoonlijk dat dit hier wel ewat ver gaat, ook al gaf ik zelf een erg kritische opmerking.

Of is het maar mijn interpretatie?
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

komaan manne, ge kunt nog zoveel vergelijken, lezen, bekijken en kwijlen als ge wilt. Enige praktijkervaring, extra uitleg, onderhoudstips of iets dergelijks kan toch maar welkom zijn?
(de 3de en 4de reactie waren in dat opzicht toch redelijk onzinnig)
nu ja, eigelijk doet ge dit idd voor uw aankoop, ma ik denk niet dat ge u uw aankoop gaat beklagen ;) (weet ik ook maar van lezen zenne :D )
Post Reply