Snap ik niet, ik heb ook een 18" M5, ben ongeveer 1m80 met 90cm binnenbeenlengte. Deze laatste waarde is absoluut correct en ik heb ook nog net iets over op de zadelpen (en nee, het is niet de allergrootste van 40'ish cm). Rij je met je tenen ferm naar beneden dan, Qube, of ben je niet heel zeker van je binnenbeenlengte?Qube wrote:Mijn beenlengte = 83cm en ik meet 1.84m , let op dit is wel héél op het nippertje!!!! nog 0.5cm over tot max zadelpen!
Specialized
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Epic
- Mountainbiker
euh :) , ik heb het opnieuw gemeten (nu met schoenen aanof ben je niet heel zeker van je binnenbeenlengte?
- Stumperjumper
- Mountainbiker
Stumpjumper Comp 2004.
Post by Stumperjumper »
Jo de manne; Juist beslist, mijnen Trek (6500) wordt vervangen.
Heb heeeel veeeel vergeleken, gelezen en persoonlijke goesting beetje laten primeren. Had nen Stumpjumper gevraagd (=viel binnen budget), niet meer te krijgen. Wel een mooie korting gekregen op de comp en dan toch die genomen (na wat ruzie met de madam OK).
Heeft er iemand ervaring met dat fietske (vooral met de 'fourche' - FOX F80X), please let me know!
Een gepassioneerde MTB'er!!
BTW : iemand geïnteresseerd in nen TREK 6500 (4j.)?
Heb heeeel veeeel vergeleken, gelezen en persoonlijke goesting beetje laten primeren. Had nen Stumpjumper gevraagd (=viel binnen budget), niet meer te krijgen. Wel een mooie korting gekregen op de comp en dan toch die genomen (na wat ruzie met de madam OK).
Heeft er iemand ervaring met dat fietske (vooral met de 'fourche' - FOX F80X), please let me know!
Een gepassioneerde MTB'er!!
BTW : iemand geïnteresseerd in nen TREK 6500 (4j.)?
komaan manne, ge kunt nog zoveel vergelijken, lezen, bekijken en kwijlen als ge wilt. Enige praktijkervaring, extra uitleg, onderhoudstips of iets dergelijks kan toch maar welkom zijn?
(de 3de en 4de reactie waren in dat opzicht toch redelijk onzinnig)
nu ja, eigelijk doet ge dit idd voor uw aankoop, ma ik denk niet dat ge u uw aankoop gaat beklagen
(weet ik ook maar van lezen zenne :D )
(de 3de en 4de reactie waren in dat opzicht toch redelijk onzinnig)
nu ja, eigelijk doet ge dit idd voor uw aankoop, ma ik denk niet dat ge u uw aankoop gaat beklagen