Euh, ik was wel mijnen eersten he...Carla wrote:Hallo,
Graag had ik geweten of er nog iemand tickets te koop heeft voor toch iets te kunnen rijden tijdens de Roc d'Azur.
Roc Azur 2009
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Re: Heeft er iemand nog tickets te koop?
Post by Steven vd Eynde »
- orangecrash
- Mountainbiker
Roc Noir-ticket
beschik nog over een deelnamebewijs voor de Rando Roc Noir. Neem enkel deel aan de marathon op vrijdag en de XC op zondag, zaterdag wordt relaxen.
indien interesse, stuur me een bericht
indien interesse, stuur me een bericht
Door een fout bij inschrijving (heb wel registratiecode, maar is niets bekend bij active europe) ben ik nog op zoek naar startbewijzen voor 1 of 2 personen voor de roc marathon en azur. Als er een startbewijs voor de roc noir of dergelijke bijzit neem ik het hele pakket over.
mailen kan naar daniel_paardekooper@live.nl
mailen kan naar daniel_paardekooper@live.nl
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik ben gesteld voor de zondag. Een collega-Herder kan niet meegaan...Herder Steven wrote:Iemand nog een ticket over voor de zondag????
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Nu vrijdag vertrek ik met de camper naar de Roc
Zondagmorgen doe ik een tussenstop in Evosges (50 km van Lyon) en ga daar een toertocht meedoen.
http://www.mairie-amberieuenbugey.fr/ba ... ntome.html
't Ziet er mij iets leuk uit. Wel wat prijzig , maar 't is met T-shirt en eten.
Als er nog hetzelfde idee hebben als ik, kom maar af hé
Zondagmorgen doe ik een tussenstop in Evosges (50 km van Lyon) en ga daar een toertocht meedoen.
http://www.mairie-amberieuenbugey.fr/ba ... ntome.html
't Ziet er mij iets leuk uit. Wel wat prijzig , maar 't is met T-shirt en eten.
Als er nog hetzelfde idee hebben als ik, kom maar af hé