Mister No Chaïn wrote:Nog specifieker die laatste zinzikje wrote:Heeft altijd op de website gestaan:Hubertje wrote:Sinds wanneer geeft Canyon garantie?
Hoe dan ook veel fiets voor je geld.
http://www.canyon.com/_nl/alv.html
(puntje 7 gaat specifiek over de garantie op de fiets)
Bij sprongen of overbelasting van andere aard bestaat eveneens geen garantieaanspraak.
GrandCanyon CF 9.0 SL
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Ervaring met de wielen en grotere banden?
Ik zou ook graag zo'n Canyon aanschaffen, maar ben aan het twijfelen vanwege de wielen. Crossmax SLR lijkt heel mooi maar ik rijd graag met brede banden (2.25 of meer). Geadviseerd wordt maximaal 2.1 inch. Kan ik hier wel gewoon 2.25 opgooien of is dat echt af te raden?
Ook las ik dat de wielen vrij veel onderhoud nodig hebben. Waaruit bestaat dat onderhoud dan? Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?
Ook las ik dat de wielen vrij veel onderhoud nodig hebben. Waaruit bestaat dat onderhoud dan? Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?
Ik twijfel nog
Ik sta ook op het punt een Canyon CF 9.0 SL te kopen maar zit nog wel met twee vragen. Wellicht kan iemand mij de fiets af- of aanraden.
1. Het lijkt er op dat de voorderailleur kabel achter de bracket (van onderen) uit het frame komt. Dit is de meest vuile plek, aangezien het achterwiel daar veel modder, stof etc. op werpt. Ik zou verwachten dat de vuiligheid mooi langs de kabel naar beneden zakt de framedoorvoer in. Hoe voorkom ik dat ik hier problemen mee krijg? Heeft iemand al ervaring?
2. Zij er al mensen die ervaring hebben met het CF 9.0 frame?
1. Het lijkt er op dat de voorderailleur kabel achter de bracket (van onderen) uit het frame komt. Dit is de meest vuile plek, aangezien het achterwiel daar veel modder, stof etc. op werpt. Ik zou verwachten dat de vuiligheid mooi langs de kabel naar beneden zakt de framedoorvoer in. Hoe voorkom ik dat ik hier problemen mee krijg? Heeft iemand al ervaring?
2. Zij er al mensen die ervaring hebben met het CF 9.0 frame?