als dat nog ni iets is voor een nieuwe team naam, maar dan wel int Engels hé!!Shorty wrote:Ze moeten een reeks bijmaken tegen dan,gemengde zotten from internet
Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Zandbijterke
- Mountainbiker
Post by Zandbijterke »
Nu begrijp ik het . . . we moeten dus links rijden met een crank van FSA en rechts met éne van Race Face ?!?Shorty wrote:Mixed cranks from www
Allee het is gebeurd, ik heb mij samen met mijn bikepartner ingeschreven voor de transalp 2003. Nu nog wachten op het definitieve inschrijvingsformulier dat in december zal aankomen en dan maar hopen dat we mee mogen doen!
We gaan vanaf nu al serieus beginnen te trainen, eind juni willen we toch wel een slordige 10000 km getraind hebben dat is ongeveer 300 km per week. En als er nog iemand wat tips kan geven, deze zijn altijd welkom.
Greetz Mick
We gaan vanaf nu al serieus beginnen te trainen, eind juni willen we toch wel een slordige 10000 km getraind hebben dat is ongeveer 300 km per week. En als er nog iemand wat tips kan geven, deze zijn altijd welkom.
Greetz Mick
- Pascal Geerts
- Mountainbiker
Post by Pascal Geerts »
alle, dan zijn we mischien toch al met 2 teams van het forum, als we ingeschreven geraken natuurlijk eh! 
- Luc
- Mountainbiker
Hoe hebben jullie nu al kunnen inschrijven voor de Transalp 2003? Ik heb Transalp 2002 meegereden, en herinner me dat je pas vanaf december kan inschrijven?
Hebben jullie dan al een bericht van de Transalp organisatie ontvangen?
Ben ook zeer geïnteresserd, want zal 2003 ook terug deelnemen.
Luc,
PS: Nu al beginnen trainen? Lijkt me wel vroeg, maar ik weet natuurlijk niet welke prestatie jullie daar willen neerzetten...
Kijk vooral uit voor overtrainen als je nu al tegen 300 km/week begint te trainen, en zie dat je mentaal goed blijft zitten als je dat trainingstempo in de herfst en wintermaanden gaat aanhouden.
Om een Transalp uit te rijden moet je conditioneel maar ook vooral mentaal bereid zijn diep te gaan...
Waarmee ik jullie zeker niet wil afschrikken hoor, Als je bereid bent niet voor een top ranking te gaan is de Transalp volgens mij best doenbaar voor vele bikers die hier in belgië de grote raids meerijden en meerdere malen per week trainen...
Als je je wel voor een goede ranking ambieert, denk ik dat je al enkele jaren in een conditie moet verkeren die je toelaat in de Belgische raids steeds bij het eerste 1/10e deel van de deelnemers te finishen (zeer ruwe indicator).
Voor alle duidelijkheid, ik ambieer geen top ranking plaats
Hebben jullie dan al een bericht van de Transalp organisatie ontvangen?
Ben ook zeer geïnteresserd, want zal 2003 ook terug deelnemen.
Luc,
PS: Nu al beginnen trainen? Lijkt me wel vroeg, maar ik weet natuurlijk niet welke prestatie jullie daar willen neerzetten...
Kijk vooral uit voor overtrainen als je nu al tegen 300 km/week begint te trainen, en zie dat je mentaal goed blijft zitten als je dat trainingstempo in de herfst en wintermaanden gaat aanhouden.
Om een Transalp uit te rijden moet je conditioneel maar ook vooral mentaal bereid zijn diep te gaan...
Waarmee ik jullie zeker niet wil afschrikken hoor, Als je bereid bent niet voor een top ranking te gaan is de Transalp volgens mij best doenbaar voor vele bikers die hier in belgië de grote raids meerijden en meerdere malen per week trainen...
Als je je wel voor een goede ranking ambieert, denk ik dat je al enkele jaren in een conditie moet verkeren die je toelaat in de Belgische raids steeds bij het eerste 1/10e deel van de deelnemers te finishen (zeer ruwe indicator).
Voor alle duidelijkheid, ik ambieer geen top ranking plaats