26/09/2009 Vichte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stoempe
Mountainbiker

vtt-vichte

Post by stoempe »

toeristen zwiebertje?

Ik rijdt gans het jaar door met de mountainbike en racefiets ,afwisselend de zaterdag en zondag.Wat ben ik dan wel? :drunk: :drunk:
Scale
Kerstman

Post by Scale »

zwiebertje wrote:Waarschijnlijk deze nog eens met het steeds aanhoudende droge weer? :bounce:
Liever Knesselare op een andere keer,met wat minder "toeristen" die hun eerste off-road komen opsnuiven na de zomer! :wink:
vergeet geen plaats te maken hé wanneer deze "toerist" je zal inhalen :wink:
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Zijn dat de "zwerfvuil"-pijltjes die er al een paar dagen hangen?

Had mij al afgevraagd wat die daar hingen te doen in Avelgem, Tiegem ...
Hangen er idd. al van vorige week !

Verleden jaar hier 50 km gereden, vond het een prachtige toer, met ook mooi weer. Vooral de 'bospassages' kon ik wel smaken.
Als ik het kaartje eens bekijk, denk ik dat hij omgekeerd wordt gereden in vgl. met verleden jaar.
Zou nu wel eens de 80 durven proberen, ligt overal droog op de kluis, dus dat moet lukken.
Mss. pik ik wel in op het parcours in Avelgem en rij zo nr. vichte (waar ik me dan inschrijf, of is da probleem) Als de beentjes niet goed zijn dan kan ik op de brug in Kerkhove nog afslaan om de tocht 20 km korter te maken.

Zie ik het goed dat er maar 1 bevoorrading is op de 50, en 2 op de 80 ?
Tot zaterdag !
briekie
Mountainbiker

Post by briekie »

zwiebertje wrote:Waarschijnlijk deze nog eens met het steeds aanhoudende droge weer? :bounce:
Liever Knesselare op een andere keer,met wat minder "toeristen" die hun eerste off-road komen opsnuiven na de zomer! :wink:

Wil je een herkenbare trui aandoen aub zodat deze "toerist" je een schouderklopje kan geven bij het voobijrijden ? Wij lachen toch ook niet met jullie rugzakje met 2liter karnemelk in voor een tochtje van 50km !!!!!
Dimi...
Mountainbiker

Post by Dimi... »

Scale wrote:
vergeet geen plaats te maken hé wanneer deze "toerist" je zal inhalen :wink:
Altijd grappig die opmerkingen van "echte" bikers over de "banejanetten" :P
Ik rij ook afwisselend met RACE en MTB-fiets en ik vind van mezelf dat ik redelijk men plan kan trekken zelfs op "technische" passages...

Ik kom wss af voor de 80, tijdje geleden dat ik de kluis nog eens opgereden ben. Zal laatste keer zijn op de grote afstand voordat ik aan de (kortere en rustigere) wintertrainingen begin.
Scale
Kerstman

Post by Scale »

briekie wrote:

Wil je een herkenbare trui aandoen aub zodat deze "toerist" je een schouderklopje kan geven bij het voobijrijden ? Wij lachen toch ook niet met jullie rugzakje met 2liter karnemelk in voor een tochtje van 50km !!!!!
(o) =D> :lol:
touché :bounce:
alex(mtb)
Mountainbiker

Post by alex(mtb) »

Ik kom zekr ook voor de 50 of 80 km. Altijd een goed parcours hier in Vichte en vlakbij de deur. Vorig jaar wel mijn ketting gebroken tijdens deze rit maar de pechdienst heeft mij goed geholpen.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

@briekie;
"Rugzakje met 2 liter karnemelk in"
"Schouderklopje bij het passeren"
Oeioei,je maakt me bang wielertoerist!
k'Heb niets tegen die gasten,en rijdt vaak ook met nen jeanettenbak hoor!
Ze zijn welkom ,hoe meer zielen hoe.....,maar hopelijk stappen ze niet allemaal direct af bij de eerste hindernis!?
Heb nooit een rugzakje bij,en heel veel passeren er mij ook meestal niet en
mijn post ging over het niet rijden in Knesselare waar er veel fietstoeristen zullen aanzetten met de Prov.bijeenkomst!
Liever een ander keer deze winter door het drongengoed biken,er komen nog genoeg mogelijkheden!
Denk dat hier nog de echte MTbikers zullen aanzetten,die het ganse jaar door op die MTB zitten?
En je kan me herkennen aan een melkwitte trui,gesponsord door Zeeuws (karne)melkmeisje! :lol:
pico
Mountainbiker

Post by pico »

Is het een probleem om om 13u te starten voor de 80km?
MC rage
Mountainbiker

Post by MC rage »

Hoeveel bevoorradingen zijn er?
Post Reply