Ook heb ik enkele stukjes ontdekt die ik nog niet eerder had gereden.
En als er mensen zijn die zeggen dat er geen moeite voor is gedaan vind ik dat jammer en ik hoop dat de organisatie zich daar niet laat door ontmoedigen. Tenslotte worden overal pijlen gehangen en worden deze naderhand terug afgedaan en alles netjes opgeruimd. Er is een bevoorading onderweg en naderhand kan je je fiets afspuiten een douche nemen en op t gemak een pint drinken.
Maar als iedere tt afgekraakt wordt (en ik heb nog geen verslagen gezien waar niets negatiefs in stond) schiet dat vroeg of laat eens in het verkeerde keelgat en haakt de organisatie af en zijn er minder tt's. Vind je een bepaalde tt minder dan kan je dit ook met enige opbouwende kritiek laten weten zodat de organisatie merkt waar ze eventueel kunnen verbeteren.
Bijvoorbeeld niet 'de bepijling trok op niets' maar 'op die plaats was het voor mij onduidelijk' en een eventuele reden (bvb snelle afdaling en ik zag de pijltjes niet, moeilijk stuk en ik was naar de grond aan het zien, knappe bikester voor mij en ik had haar achterste v-brake in het oog, ...).
Ik zeg chapeau en bedankt voor deze tt, bij elke tocht zijn er eventuele minpunten, en wat voor de 1 een minpunt is, is voor een ander dan weer positief.
Bij deze nogmaals bedankt
Grtz Rikki.