20/09/2009 Gelrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rikki
Mountainbiker

Post by Rikki »

Ik ben ook gaan rijden in Gelrode, en er zaten inderdaad stukken bloso in, maar dat heb ik bij veel tochten in de buurt. Ik heb hier en daar gemerkt dat het stukken bloso omgekeerd was en dan stoort het helemaal niet, dan krijg je andere moeilijkheden te verwerken dan verwacht.
Ook heb ik enkele stukjes ontdekt die ik nog niet eerder had gereden.
En als er mensen zijn die zeggen dat er geen moeite voor is gedaan vind ik dat jammer en ik hoop dat de organisatie zich daar niet laat door ontmoedigen. Tenslotte worden overal pijlen gehangen en worden deze naderhand terug afgedaan en alles netjes opgeruimd. Er is een bevoorading onderweg en naderhand kan je je fiets afspuiten een douche nemen en op t gemak een pint drinken.
Maar als iedere tt afgekraakt wordt (en ik heb nog geen verslagen gezien waar niets negatiefs in stond) schiet dat vroeg of laat eens in het verkeerde keelgat en haakt de organisatie af en zijn er minder tt's. Vind je een bepaalde tt minder dan kan je dit ook met enige opbouwende kritiek laten weten zodat de organisatie merkt waar ze eventueel kunnen verbeteren.
Bijvoorbeeld niet 'de bepijling trok op niets' maar 'op die plaats was het voor mij onduidelijk' en een eventuele reden (bvb snelle afdaling en ik zag de pijltjes niet, moeilijk stuk en ik was naar de grond aan het zien, knappe bikester voor mij en ik had haar achterste v-brake in het oog, ...).

Ik zeg chapeau en bedankt voor deze tt, bij elke tocht zijn er eventuele minpunten, en wat voor de 1 een minpunt is, is voor een ander dan weer positief.

Bij deze nogmaals bedankt =D> =D> =D>

Grtz Rikki.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Goed verwoord Rikki !

Als ik soms zo lees fietst eigenlijk een grote meerderheid eigenlijk niet zo graag. Het moet dit, het moet dat. Ik heb deze zomer heel veel in het zuiden vh land gezeten. Ik heb van deze tt evenveel genoten als iets zwaars daar aan den andere kant vh land.
Als het niet uitdagend genoeg is, maak het dan uitdagend. Als er teveel asfalt is, trap dan wat harder, maak er een goei training van. Benut dat stuk langs de Demer en vlam ff door.
Dus voor de organisatie, weet niet hoeveel deelnemers je had ? 0,3% is dus niet tevreden daarvan. :roll: :-D
facebreaker
Mountainbiker

Post by facebreaker »

Mtb en vlammen , heb beide eigenlijk nooit kunnen rijmen

heb ook de tochten gedaan van heverlee afrit 16 , en bekkevoort voor de langere afstanden . en moet zeggen na 74km zat ik daar serieus op mn tandvlees en dat is mtb-en afzien en bijna de man met de hamer tegenkomen.

Voor de organisatie niks dan lof ge moet het maar doen zeg ik

enkel als ge zoal wat zwaardere tochten , en ardennen avontuur achter de rug hebt zijn dit van die tochtjes waar je nadien een dubbel gevoel bij hebt
zeker als je er een verplaatsing van bijna 80km moet voor doen.

ben zelf geen begenadigde biker en op 43j moet ik geen wedstrijden meer winnen en kom ik voor de fun-en-het-afzien.
gemiddelden zijn niet belangrijk , hoogteprofielen daarentegen des te meer

waar ik meer problemen mee heb zijn die wakko's die blijkbaar trappen alsof ze de laatste trein nog moeten halen, en met de meest ongeoorloofde inhaalacties je trachten voorbij te gaan, om dan op de eerst volgende klim te moeten afstappen omdat ze van dat grootte buitenblad niet afwillen #-o [-X
coldstein
Mountainbiker

Post by coldstein »

facebreaker wrote: waar ik meer problemen mee heb zijn die wakko's die blijkbaar trappen alsof ze de laatste trein nog moeten halen, en met de meest ongeoorloofde inhaalacties je trachten voorbij te gaan, om dan op de eerst volgende klim te moeten afstappen omdat ze van dat grootte buitenblad niet afwillen #-o [-X
Ik ben er zo een paar tegen gekomen. Na het eindeloze stuk langs de Demer moesten we toch links naar beneden over 1.5 m singletrack. Wel net die laatste vijf meter willen ze ons voorbij schieten. Mooi niet dus wegens veel te gevaarlijk. En maar vloeken.
Tja je moet er iets voor over hebben om je gemiddelde snelheid naar boven te halen hé. Maar voor mij is veiligheid het belangrijkste.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Trouwens, hebben jullie de constructie gezien voor de afspuitstand? Een soort zelfgebouwde watertoren op een stelling en alle hogedrukreinigers netjes gemonteerd op vooraf klaargemaakte schabben die aan de nadars waren bevestigd. Dat zal daar niet op vijf minuten gestaan hebben denk ik. Wedden dat seffens iemand zal schrijven dat dit niet de essentie is van een toertocht!?!? :wink:
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Ik heb me goed geamuseerd op deze toertocht.
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

voor mij was het ook een toffe tt,het weer alleen al maakte de tt plezant.
en dan bij de aankomst ne goeie koude donkere,wat moet ne mens meer hebben .
maar er zijn mensen dat nooit ni tevreden zullen zijn :(
bbo
Mountainbiker

Post by bbo »

al die negatieve kritiek lijkt me ook wat overdreven.
't Is waar, de laatste kms langs de Demer waren wat saai maar voor de rest heb ik me goed geamuseerd!

Al heb ik me ook zitten ergeren aan die pseudo's die het nodig vinden om in steile afdaling voorbij te moeten steken
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Spaver is blijkbaar gefrustreerd en leest alleen het negatieve misschien wel zijn ingesteldheid..

En wat is mis met racevogels of lees ik hier ook weer frustratie =D> =D>
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

StrammerMax wrote:Trouwens, hebben jullie de constructie gezien voor de afspuitstand? Een soort zelfgebouwde watertoren op een stelling en alle hogedrukreinigers netjes gemonteerd op vooraf klaargemaakte schabben die aan de nadars waren bevestigd.

Max dat behoort niet tot de essentie van een toertocht !!!!

Wedden dat seffens iemand zal schrijven dat dit niet de essentie is van een toertocht!?!?

Max, daar niemand het wil schrijven heb ik het dan maar gedaan, anders zou je je weddenschap verloren hebben.
:-D :-D :-D

Maar ik heb mij daar goed geamuseerd en ze mogen hier zeggen wat ze willen, maar ik kom volgend jaar zeker terug. :wink:
Post Reply