Iemand enig idee waar 'k zo een overzicht vind ? Vind in Aarschot en verder naar boven in de Kempen wel het één en ander maar zoek eerder iets regio Ninove of Aalst en vind daar niet zo direct iets....
Mijn gasten van 5 zijn er klaar voor, de tuin wordt te klein....
Overzicht BMX oefenterreinen....
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Re: Overzicht BMX oefenterreinen....
was er in hekelgem aan de sporthal niet zoiets "jumpachtig" ?pvandebe wrote:Iemand enig idee waar 'k zo een overzicht vind ? Vind in Aarschot en verder naar boven in de Kempen wel het één en ander maar zoek eerder iets regio Ninove of Aalst en vind daar niet zo direct iets....
Streets
Re: Overzicht BMX oefenterreinen....
Vanaf volgend jaar mei aan sporthal Denderdal in Erembodegem. BMX, MTB & FreerideStreets wrote:was er in hekelgem aan de sporthal niet zoiets "jumpachtig" ?pvandebe wrote:Iemand enig idee waar 'k zo een overzicht vind ? Vind in Aarschot en verder naar boven in de Kempen wel het één en ander maar zoek eerder iets regio Ninove of Aalst en vind daar niet zo direct iets....
Streets