13/09/2009 Flanders Cup Geraardsbergen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

pédro wrote:Weet er iemand waar de foto's staan van het podium van het eindklassement vd Flanders Cup? 8)
Geen enkel van de grote sites (mountainbike.be, mtblive,...) heeft precies nog goesting om foto's op het net te zetten, zelfs die van Heuvelland staan er bij de meesten niet op. :evil:
Maarja, nog altijd respect voor deze mensen die zich inspannen voor onze foto's hé. =D> =D>
Giesken
Mountainbiker

Post by Giesken »

manitou.
Redactie

Post by manitou. »

Ruben S. wrote:
pédro wrote:Weet er iemand waar de foto's staan van het podium van het eindklassement vd Flanders Cup? 8)
Geen enkel van de grote sites (mountainbike.be, mtblive,...) heeft precies nog goesting om foto's op het net te zetten, zelfs die van Heuvelland staan er bij de meesten niet op. :evil:
Maarja, nog altijd respect voor deze mensen die zich inspannen voor onze foto's hé. =D> =D>
wij werken nog steeds hier maar op vrijwillige basis
bij ons is het voornaamste dat de verslagen op tijd op de homepage staan
er is niet altijd een fotograaf aanwezig op de wedstrijden omdat deze personen ook nog een priveleven hebben buiten het mountainbiken
we proberen wel de belgische renners in het algmeen in de kijker te houden dit in tegenstelling tot sommige andere site's
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

[quote="manitou."][quote="Ruben S."][quote="pédro"]Weet er iemand waar de foto's staan van het podium van het eindklassement vd Flanders Cup? 8)[/quote]

Maarja, nog altijd respect voor deze mensen die zich inspannen voor onze foto's hé. =D> =D>[/quote]
er is niet altijd een fotograaf aanwezig op de wedstrijden omdat deze personen ook nog een priveleven hebben buiten het mountainbiken
we proberen wel de belgische renners in het algmeen in de kijker te houden dit in tegenstelling tot sommige andere site's[/quote]

maar van geraardsbergen komen toch nog foto's op de site he?
pédro
Mountainbiker

Post by pédro »

we proberen wel de belgische renners in het algmeen in de kijker te houden dit in tegenstelling tot sommige andere site's
Het is fijn dat jullie zoiets nog willen doen op vrijwillige basis en dat wordt ook wel op prijs gesteld door de meeste bikers denk ik.
't Is maar omdat ik vorige week gezien heb dat ene van mountainbike.be (denk ka.dee) foto's aan't trekken was. En we hebben nu eenmaal nie allemaal ene persoonlijke fotograaf bij hé :-D
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

pédro wrote:
Het is fijn dat jullie zoiets nog willen doen op vrijwillige basis en dat wordt ook wel op prijs gesteld door de meeste bikers denk ik.
't Is maar omdat ik vorige week gezien heb dat ene van mountainbike.be (denk ka.dee) foto's aan't trekken was. En we hebben nu eenmaal nie allemaal ene persoonlijke fotograaf bij hé :-D
kadee is de webmaster en die heeft wel foto's gemaakt ik zal hem dinsdag het er eens aan vragen als ik terug ben van schladming
hij maakt foto's als de rest van de fotografen niet kan eerst probeert hij alle verslagen online te krijgen en daarna de foto's (maar dat kan soms wel even duren zijn foto's online zetten :roll: :wink: )
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

De Duivelsput was de steile afdaling bij het verlaten van de hondenschool. In de afdaling zat er niveauverschil in de vorm van kasseimuurtje. Dat zou blijkbaar de Duivelsput zijn. [-o< Vooral naar het einde van de wedstrijden toe, bleek dit een niet te onderschatten punt te zijn. #-o[/quote]
man ik heb daar een renner van exclusiv team een opbenbeen breuk zien oplopen zoiets heb ik nog nooit gezien ik kreeg echt kippenvel als ik die renner hoorde schreeuwen en zag liggen.[/quote]

heb het ook gezien reed er achter!! heb toen slecht geslapen !!![/quote]
ja da was geen schoon zicht diejezijne voet stond zo half gedraaid ! da was echt vies! hoop dat het bij die renner goed komt! kwens hem veel beterschap[/quote]

yo guys, da was ekik ...
alvast bedankt voor jullie medeleven!
tja, wat zal ik zeggen ... den duivel lag op de loer zekers daar in die duivelsput? Zaterdag gaan verkennen, no problem, ik hou van technische parcours, enkel het laatste bochtje naar rechts in die klim moest ik voet aan grond zetten, al de rest ging super en ik keek al uit naar de wedstrijd op zondag!
Het ironische van het verhaal is dat ik ben gevallen door het wat voorzichtiger aan te pakken in de laatste ronde, ik zat in 13de (!) positie en zag dat Patrick Tas mij niet meer zou bedreigen, dus zei ik bij mezelf, allez wat rustiger nu, we zijn er bijna. Ja dat was dus mispoes! In de sprong van de duivelsput kwam ik blijkbaar niet ver genoeg deze keer en kwakte mijn bike plots naar rechts bij het landen, waarbij mijn been tussen mijn bike en de grond zat en ik het voelde breken ... manmanman was dat pijnlijk en geen mooi zicht (herinner u de tv-beelden van dat voetbalgeval van enkele weken geleden) en ik schreeuwde het natuurlijk uit van de pijn! Resultaat: gesloten dubbele beenbreuk (kuit- en scheenbeen). Maandag ben ik geopereerd, 6 weken gips, dan revalidatie maar het slechte nieuws is dat ik hoogstwaarschijnlijk pas na 6 maanden terug voet aan grond zal mogen zetten, doordat de breuk in het scheenbeen dicht bij de enkel komt. Dat betekent tot half maart krukken en rolstoel, grrrrr maar soit er zijn ergere dingen in het leven en dit zal wel genezen!
Bike ze, be careful en tot volgend jaar!
greetz
Kurry
Giesken
Mountainbiker

Post by Giesken »

Alvast veel moed en een spoedig herstel toegewenst Kurt.
Voorzichtigheid was blijkbaar den olifant in de porseleinkast :cry:

Alvast tot op onze volgende editie 22/08/2010

Mooie foto's op jullie site link
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

Giesken wrote:Alvast veel moed en een spoedig herstel toegewenst Kurt.
Voorzichtigheid was blijkbaar den olifant in de porseleinkast :cry:

Alvast tot op onze volgende editie 22/08/2010

Mooie foto's op jullie site link
Thanks Giesken!
yip heb genoten van jullie parcours, allez tot de laatste 500meter dan toch :wink:
en yip mooie foto's van de hand van onzen Dieter, je ziet mij zelfs op één van de foto's mooi afspringen in de Duivelsput (toen nog #-o )
en hier ook mss eens vermelden: dikke proficiat aan onze Brecht van onze ploeg die de overwinning wegkaapte bij de Fun B's!

enne ... yip hopelijks tot volgend jaar ...
Kurry
GENIETERKE
Mountainbiker

Post by GENIETERKE »

:evil: :evil: :evil:

Onze ouwe(hihi) zal er zekers weer staan volgend jaar !!!!
We gaan u niet gerust laten hé !!!

Xcluzive Teammakkers
Post Reply