GP paulissen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

aha ja idd ik denk het , ik ken nog steeds geen namen , na al die tijd...
is idd waterschei die ik aangedaan heb.

Mvg
Gerre
Mountainbiker

Post by Gerre »

Weet iemand hoelang het parcour vorig jaar was?

Ik heb de tocht gereden zoals nu op de website van
http://gproelpaulissen.wielernet.be/ber ... -2009.html

Image

Dit parcour is een voorstel en is 6 km lang, ik ben een doorsnee toertocht rijder en rij er 30 minuten op en kan dit net 3 ronden volhouden dus lood loodzwaar :oops: voor mij dan toch.
Als ik de resultaten van de FUN klasse van vorig jaar bekijk reden ze toen een 20 tal minuten =D>

Ik ga wsl meedoen, mijn doel is niet gedubbeld worden, maar als ze dit parcour op 20 minuten gaan afleggen ga ik het niet halen vrees ik #-o
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

Dit was ook de ronde van vorig jaar en toen hebben we er 4 moeten afleggen. Zal dit jaar ook wel zo zijn, weet alleen niet hoe de 3-urenrace om 16u kan beginnen als wij om 14.45u starten. Dat is maar 1u15min, zal hard gereden moeten worden. :roll:

Het jaar daarvoor waren het er 5 ronden. #-o
Zal het niet snel vergeten, die 5 keer den terril op.
Reteip123
Mountainbiker

Post by Reteip123 »

Dus je hebt geen vergunning nodig voor de Fun 2. Geld dit ook als je -18 jaar bent?
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Reteip123 wrote:Dus je hebt geen vergunning nodig voor de Fun 2. Geld dit ook als je -18 jaar bent?
Nope, als je fun wilt hebben moet je 18+ zijn, anders moet je eerst bij de wielerbond zijn om een vergunning aan te vragen via dokters attest. :wink:
Reteip123
Mountainbiker

Post by Reteip123 »

Ruben S. wrote:
Reteip123 wrote:Dus je hebt geen vergunning nodig voor de Fun 2. Geld dit ook als je -18 jaar bent?
Nope, als je fun wilt hebben moet je 18+ zijn, anders moet je eerst bij de wielerbond zijn om een vergunning aan te vragen via dokters attest. :wink:
Daar vreesde ik al voor. Die vergunning aanvragen is precies wel een heel omslachtig werk en ook niet goedkoop.

Moet je eigenlijk bij een club aangesloten zijn en een wielerboekje hebben, of is alleen een MTB vergunning voldoende?
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Reteip123 wrote:
Ruben S. wrote:
Daar vreesde ik al voor. Die vergunning aanvragen is precies wel een heel omslachtig werk en ook niet goedkoop.

Moet je eigenlijk bij een club aangesloten zijn en een wielerboekje hebben, of is alleen een MTB vergunning voldoende?
een wielerclub is niet verplicht, maar je moet dan wel zelf een boekje aanvragen.
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Ik ga mij ook eens meten in de Fun B, proberen om niet in de weg te rijden 8)

Kunnen we donderdag al verkennen?
Post Reply