20/09/2009 Tielen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

fastbiker wrote:
Dirty Daddy wrote:
fastbiker wrote:iemand zin om met ons mee te rijden?

Aangezien het altijd plezanter is om met de"bus" mee tebollen....welk u staan jullie aan de "startstreep"????
Moeyt wel zeggen da welle "vroege" vertrekkers zijn...

MVG
D_Daddy
MTB De Slijkfretters,Westerlo......
We vertrekke in lille om half acht vervolgens rond kwart voor acht inschrijven en jullie?
Wij hebben rond half 8 afgesproken in Tielen...maar eer iedereen er is zal het wel kwart voor 8 zijn...
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

just terug van toch wel een plezante tocht. Schoon bekende singletracks en een paar zandstroken waar je wat harder moest stompen. Alleen spijtig van de nagels en krammen die rondgestrooi waren (allé vermoed ik toch, kan toch geen toeval zijn dak een kram in men band had steken en binnen de km een kepernagel dwars door men nieuw gestoken binnenband.) Resultaat velg beschadigt en remblokje in totaal kapot. Dan maar te voet een goei 4km naar de bevoorading waar de vriendelijke mensen toch een binnenband hebben kunnen regelen, zodat ik menne tocht toch nog kon uitrijden. Maar toch geluk dat het de voorbije dagen niet heeft geregend want we zijn door de beroemde lijkput van kasterlee gereden.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Mooie tocht, veel off-road met lange singletrails door de bossen.
Vooral dat slingerende paadje met de kombochtjes was leuk.
Ik was al vroeg onderweg en onderweg niet veel volk gezien.
In het begin wat mistig maar gaandeweg kwam de zon piepen.
Zeer goede bepijling en aankondigingen en een ruim voorziene bevoorrading.
Er werden zelfs een paar hoogtemeters verzameld.
Douches op het einde waren ook super...
Kortom een aanrader... =D>
Verellen
Mountainbiker

Al

Post by Verellen »

Lekker tochtje in mijn geboortestreek.
Voor wie niet weet waarom ik nu al voor de 4e keer dit seizoen naar deze contreien kom en binnen 14 dagen weer, kom hier maar eens rijden :wink:
Vroeg gestart in de mist en idd niet veel volk op dit ongoddelijke uur :lol:
Lekker veel ST's, bergop-bergaf, kombochten, technische afdalingen (mul zand + wortels) en zand, zand en nog eens zand! :drunk:
De passage in het militair domein vond ik meer dan geslaagd! =D> =D> =D>
Alleen heb ik geen paarden gezien, wel veel paardenstront! :lol: :lol:
Wel veel gedokker in da domein, vorkje heeft zijn werk gehad! :oops:
Veel lekke banden gezien, toch niet iedereen mtb-minded in de streek?
Goeie bevoorrading op een iddylische plek en toffe après.
Voor de statistici; 51.82 km, avs 23.13.
Altijd dikke fun in Kastel en omstreken! Tot binnen 14 dagen! :wink:
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Hier de 49 km komen rijden.

Mooie tocht.
Voor mij bekend terrein maar er waren toch wel wat verrassende stukjes bij waar ik nog nooit geweest was. Militair domein onder andere.

Een groepke gevonden dat ik juist afkon.
Op de kop 24 avg gehaald.

Grote opkomst.......is een welverdiend succes voor de organisatie. =D>

Tot volgend jaar.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Leuk tochtje. Enkele leuke nieuwe stukjes die het voor de streekbewoners ook tof houden.
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

De 49km gebold :knappe tocht met veel afwisseling. Zeker 1 van de tofste tochten vd regio hier. Het militair kamp is ook zeker een aanwinst als we daar in de toekomst nog meer mogen doorrijden.
Ook mocht er nu blijkbaar in Kasterlee toch van de vaste bloso afgeweken worden. Vooral da stukje met de vaste zwarte pijltjes was zeker de moeite (ga ik zeker nog es op mijn eentje rijden al veronderstel ik dat het hier een bepijling voor wandelaars is ?). Dikke chapeau voor de parcoursmakers =D> =D>. Bevoorrading ook dik ok, (bijna) overal seingevers bij oversteken en nadien een goe kremmeke. Meer moet dat niet zijn ! allee, tenzij nen trappist ipv da kremmeke :drunk: :drunk:
van lommel cycling
Mountainbiker

Post by van lommel cycling »

we hemmen de 49 gedaan kei veel fun mer stik kapot.

http://home.scarlet.be/vanlommelcycling
van lommel cycling
Mountainbiker

Wald Herr wrote:De 49km gebold :knappe tocht met veel afwisseling. Zeker 1 van de tofste tochten vd regio hier. Het militair kamp is ook zeker een aanwinst als we daar in de toekomst nog meer mogen doorrijden.
Ook mocht er nu blijkbaar in Kasterlee toch van de vaste bloso afgeweken worden. Vooral da stukje met de vaste zwarte pijltjes was zeker de moeite (ga ik zeker nog es op mijn eentje rijden al veronderstel ik dat het hier een bepijling voor wandelaars is ?). Dikke chapeau voor de parcoursmakers =D> =D>. Bevoorrading ook dik ok, (bijna) overal seingevers bij oversteken en nadien een goe kremmeke. Meer moet dat niet zijn ! allee, tenzij nen trappist ipv da kremmeke :drunk: :drunk:
de zwarte pijltjes is een cyclo circuit zeker de moeite om meer te doen, laat me weten wanneer? dan doe ik mee
van lommel cycling
Mountainbiker

de foto's op welke site komen die?
Post Reply