chainreactioncycles.com

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

'k heb er nog nooit problemen gehad en toch ook al een aantal dingen van besteld
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

idd alles correct opgelost! Ondanks alle problemen toch een goede service...
Florian_53
Mountainbiker

Post by Florian_53 »

Hoe kan je een bestelling annuleren als dat al mogelijk is?
Ik had iets besteld en net toen ik de bestelling geplaatst had, kwam papa aan met wat ik nodig had. Ik zou betalen via bankoverschrijving, maar dit heb ik nog niet gedaan.
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

dan kan je makkelijk er een mailtje naar sturen met de uitleg dat je die spullen toch niet nodig hebt
en via die mail dus je bestelling annuleren, je hebt toch nog niets betaald
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Iemand een idee hoe lang het kan duren vooraleer ze een betaling via overschrijving ontvangen?

Ik heb vorige week maandag betaald via overschrijving.

Had zeker gedacht dat ze dan nog voor den eerste jan zou binnen zijn, maar tot op vandaag nog geen bevestiging gekregen dat ze het geld ontvangen hebben...
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

nemen ook feestdagen verlof e heb ernaar gebeld
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

siemenmoens wrote:ik heb vorige week ook een bestelling gedaan, en sinds 11-09 staat er dat de bestelling gecomplete is en shipped is.
ik zit dus nu vol verwachting thuis maar nog steeds geen pakje ontvange.
Je moet eens de status bij de transporteur bekijken, misschien daar meer info...
Anders eens mailtje sturen. Ze kunnen dat beter/sneller bekijken en ze antwoorden heel snel.

Ik heb er nooit problemen mee gehad... al verschillende keren besteld.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

kawa wrote:Iemand een idee hoe lang het kan duren vooraleer ze een betaling via overschrijving ontvangen?

Had zeker gedacht dat ze dan nog voor den eerste jan zou binnen zijn, maar tot op vandaag nog geen bevestiging gekregen dat ze het geld ontvangen hebben...
Een internationale overschrijving kan soms 4 tot 5 dagen duren vooraleer het er door is. Daarom dat ik altijd met visa betaal. Bij de eerste bestelling moest ik wel mijn visa-gegevens 'bewijzen' met een afschrift en kopie van visa-kaart. Wel met bepaalde gegevens onzichtbaar gemaakt hé, kwestie van veiligheid.
Maar stuur een mailtje. Ze zullen je snel antwoorden...
locust
Mountainbiker

Post by locust »

kawa wrote:Iemand een idee hoe lang het kan duren vooraleer ze een betaling via overschrijving ontvangen?

Binnen Europa overschijvingen in Euro doen kost maximaal 3 dagen (dit is een internationale overeenkomst tussen banken).
De UK is echter in ponden ==> kan wel nog wat extra vertraging op zitten en je moet ook rekening houden met feestdagen en bank-holidays (in UK dacht ik dat dat vaker voorkwam dan bij ons dat banken gesloten zijn op niet-standaard feestdagen.
Morgen zou de betaling toch wel moeten uitgevoerd zijn.
FONZIE_007
Mountainbiker

Post by FONZIE_007 »

heb op 27/12/2009 daar ook een bestelling gedaan en betaalt met pay-pal en heb vandaag de bestelling ontvangen. overschrijving duurt iets langer.
Post Reply