chainreactioncycles.com
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Florian_53
- Mountainbiker
Post by Florian_53 »
Hoe kan je een bestelling annuleren als dat al mogelijk is?
Ik had iets besteld en net toen ik de bestelling geplaatst had, kwam papa aan met wat ik nodig had. Ik zou betalen via bankoverschrijving, maar dit heb ik nog niet gedaan.
Ik had iets besteld en net toen ik de bestelling geplaatst had, kwam papa aan met wat ik nodig had. Ik zou betalen via bankoverschrijving, maar dit heb ik nog niet gedaan.
Iemand een idee hoe lang het kan duren vooraleer ze een betaling via overschrijving ontvangen?
Ik heb vorige week maandag betaald via overschrijving.
Had zeker gedacht dat ze dan nog voor den eerste jan zou binnen zijn, maar tot op vandaag nog geen bevestiging gekregen dat ze het geld ontvangen hebben...
Had zeker gedacht dat ze dan nog voor den eerste jan zou binnen zijn, maar tot op vandaag nog geen bevestiging gekregen dat ze het geld ontvangen hebben...
Je moet eens de status bij de transporteur bekijken, misschien daar meer info...siemenmoens wrote:ik heb vorige week ook een bestelling gedaan, en sinds 11-09 staat er dat de bestelling gecomplete is en shipped is.
ik zit dus nu vol verwachting thuis maar nog steeds geen pakje ontvange.
Anders eens mailtje sturen. Ze kunnen dat beter/sneller bekijken en ze antwoorden heel snel.
Ik heb er nooit problemen mee gehad... al verschillende keren besteld.
Een internationale overschrijving kan soms 4 tot 5 dagen duren vooraleer het er door is. Daarom dat ik altijd met visa betaal. Bij de eerste bestelling moest ik wel mijn visa-gegevens 'bewijzen' met een afschrift en kopie van visa-kaart. Wel met bepaalde gegevens onzichtbaar gemaakt hé, kwestie van veiligheid.kawa wrote:Iemand een idee hoe lang het kan duren vooraleer ze een betaling via overschrijving ontvangen?
Maar stuur een mailtje. Ze zullen je snel antwoorden...
Binnen Europa overschijvingen in Euro doen kost maximaal 3 dagen (dit is een internationale overeenkomst tussen banken).kawa wrote:Iemand een idee hoe lang het kan duren vooraleer ze een betaling via overschrijving ontvangen?
De UK is echter in ponden ==> kan wel nog wat extra vertraging op zitten en je moet ook rekening houden met feestdagen en bank-holidays (in UK dacht ik dat dat vaker voorkwam dan bij ons dat banken gesloten zijn op niet-standaard feestdagen.
Morgen zou de betaling toch wel moeten uitgevoerd zijn.
-
FONZIE_007
- Mountainbiker
Post by FONZIE_007 »
heb op 27/12/2009 daar ook een bestelling gedaan en betaalt met pay-pal en heb vandaag de bestelling ontvangen. overschrijving duurt iets langer.kawa wrote:Iemand een idee hoe lang het kan duren vooraleer ze een betaling via overschrijving ontvangen?