Duratec Zewieties Cycling Team - Powerfoods

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Ik reed ook mee in de quali en ik zag Ronny al terug draaien in de startklim nog voor we het veld in draaide.
Masjar
Mountainbiker

Post by Masjar »

hello,

Ronny heeft dus pech gehad in de kwalificatie en heeft zich daardoor niet kunnen kwalificeren.

Wouter ook maar die had al 1 ronde kunnen rijden, dus die was geplaatst. Dan bij de start van de WB heeft Wouter weer pech gehad na 1 ronde en moeten opgeven.

In Theux heeft Wouter 2 lekke banden gehad. En de kleine gedaan denk ik.

Welke pech ze hadden weet ik niet, wouter zei vanalles maar dit kwam er in voor: 2 lekke banden, kettingproblemen ( broken chain ) en nog iets met nen band. Wat wie heeft meegemaakt weet ik niet, iniedergeval, beide hadden hun portie pech blijkbaar.

@Gunther,

Ronny had zich normaal gezien wel geplaatst, denk ik. Maar de essentie/doel van dat team is marathons. Die XC's moeten ze sponsorgewijs rijden. Ok, in alle euforie wou ie voor athene een ticketje na het BK maar wie wil dat niet ?
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Masjar wrote:Ok, in alle euforie wou ie voor athene een ticketje na het BK maar wie wil dat niet ?
Volgens mij is die roddel enkel in de wereld gekolpen door de pers, van wie we allemaal weten hoever hun kennis van onze sport gaat. Op de vrt werd hij omtrent athene geïnterviewd na het bk in Waregem en daar antwoordde hij iets in de zin van: "eerst BCups en dan de wereldbekers, daarna zien we wel. "

Persoonlijk vertaal ik zoiets als "bwa nee'k jong, da's een stap te ver"
Maar zo'n uitspraken mag je je als gesponserde renner niet veroorloven natuurlijk.
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

Masjar wrote:@Gunther,

Ronny had zich normaal gezien wel geplaatst, denk ik. Maar de essentie/doel van dat team is marathons. Die XC's moeten ze sponsorgewijs rijden. Ok, in alle euforie wou ie voor athene een ticketje na het BK maar wie wil dat niet ?
ik dacht dat het in athene enkel XC was
bestaat er dan geen gezegde: schoenmaker ....
Masjar
Mountainbiker

Post by Masjar »

OK, maar als het moet van een sponsor, kunde moeilijk nee zeggen, hee.

Leuke foto van paulissen trouwens !!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

[quote="Masjar"] ... Maar de essentie/doel van dat team is marathons. ...quote]

Aaah, daarom dat hij in Riva opgaf ... met grote wielen en Belgische driekleur !
Masjar
Mountainbiker

Post by Masjar »

tja, daar kan ik niet aan doen. Mieke deroo won toch La Reid, wouter was ook gestart maar had 2 lekke banden. Dan ist toch obvious dat marathon hun doel is en of hij nu opgeeft in Riva of niet heeft daar volgens mij geen bal mee te maken. er zullen dus blijkbaar altijd mensen tegen zijn, blijkbaar. Respecteer diene mens zijn keuze. Tis zijn zaak dat em daar rijdt met die wielen en dat em in houffa start met grote wielen en pech had. So be it.
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Ik heb Ronny gesproken op het circuit in Houffa, hij had zich graag gekwalificeerd voor de race maar heeft moete stoppen omdat hij nog teveel last heeft van zijn val in Madrid.(knie)
Hij zag het nochthans zitten met zijnen bike en vond het spijtig dat hij zich niet kon mengen in de strijd met z'n 29".
Zijn hoofddoel is de WK marathon in Oostenrijk volgende maand (11 juli)

Hij beloofde dat zonder tegenslag hij er wel zal staan, misschien als hij WK wordt dat ze hem dan toelaten in Athene.
Toch wel vreemd dat de belgen 3 renners mogen sturen en ze..... er maar 2 gaan sturen. Begrijpe wie kan, weer typisch belgisch!!!!
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Blubberduck wrote:Hij beloofde dat zonder tegenslag hij er wel zal staan, misschien als hij WK wordt dat ze hem dan toelaten in Athene.
Toch wel vreemd dat de belgen 3 renners mogen sturen en ze..... er maar 2 gaan sturen. Begrijpe wie kan, weer typisch belgisch!!!!
Niets typisch Belgisch. Als er geen derde Belg de selectienormen haalt, gaat die niet mee. Zo simpel is dat.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Yakke wrote:Niets typisch Belgisch. Als er geen derde Belg de selectienormen haalt, gaat die niet mee. Zo simpel is dat.
De selectienormen worden opgesteld door het BOIC...
Post Reply