chainreactioncycles.com

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
kevx
Mountainbiker

chainreactioncycles.com

Post by kevx »

Iemand ervaring met deze site? Wat een hoop gekl**t ginder!! Ik heb op 28 augustus een bestelling geplaatst, na een week nog niks gehoord(normaal moest ik een mail krijgen met hun account nr en dergelijke) heb zelf dan maar een mail gestuurd. Ze vonden geen order met mijn naam en email. Terwijl als ik inlogde op de site de order mooi voor men neus kreeg?

Na 2 dagen heen en weer mailen eindelijk de confirmation mail. Direkt betaald, ik dacht hoe rapper hoe beter. Dus 180 euro op hun rek. gestort.
En nu krijg ik ineens een mail aan dat mijn bestellig geannuleerd is??? En mijn geld!?

man man....
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

tiens,
2 weken geleden stuurke besteld, gelijk met paypal betaald, 4 dagen later reeds thuis. Een week (donderdag) geleden dan nen hoop onderdelen besteld en maandag reeds geleverd...
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

Ik heb hier ook al verschillende keren besteld. Altijd binnen de 5 werkdagen de bestelling binnen gekregen.

Wel altijd zorgen dat de artikelen op stock zijn...
RigolleM
Mountainbiker

Re: chainreactioncycles.com

Post by RigolleM »

Nooit, jamais, never problemen gehad met CRC en al meer dan 10 bestellingen geplaatst bij hen.

Betalingen correct, orderverwerking correct, backorders correct, leveringen correct, naservice correct, ...

Het zal wel ergens een kronkel (misverstand) zijn met hun ERP software pakket, waardoor alles een beetje in de soep is gelopen met uw bestelling, kan de allerbeste online shops ook overkomen.

Wat geduld en het komt wel in orde!
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Tja ik hoop dat het inorde komt. En de artikelen waren zeker op stock daar heb ik extra op gelet. Ik heb een paar dagen moeten wachten omdat een tandwiel dat ik besteld heb niet in stock was maar toen ik de mail kreeg dat het er was heb ik direkt mijn bestelling geplaatst...

Vind het wel spijtig, ik heb al vele dingen via het net besteld en nooit problemen gehad.
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

ik heb vorige week ook een bestelling gedaan, en sinds 11-09 staat er dat de bestelling gecomplete is en shipped is.
ik zit dus nu vol verwachting thuis maar nog steeds geen pakje ontvange.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Heb al 2maal shit gehad. Steeds correct opgelost.
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Ik heb hier onlangs een bestelling gedaan en alles is correct verlopen.

Maar ... is het niet zo dat je order maar volledig in orde is als alles betaald is?
Als je dit niet onmiddellijk gedaan hebt, lijkt dit me een mogelijk oorzaak waardoor je order in het systeem is blijven hangen.
radical
Mountainbiker

Post by radical »

Ze schieten er wel es naast maar heb er ook al een stevige lijst orders staan. 't Zijn wel degelijk de grootste in europa, oplichten gaan ze u nie doen.
Malamute
Mountainbiker

Post by Malamute »

crc staat idd bekend dat ze soms wel rare stoten uithalen.
maar ze lossen het wel altijd op ook
Post Reply