Trek 8500 of Trek 9.8
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
smekens Dirk
- Mountainbiker
Post by smekens Dirk »
Opletten met het carbon frame. De voorste kettingbladen staan veel te dicht tegen de liggende achtervork. Resultaat: barst in het frame nadat de ketting er was afgelopen en vast is komen te zitten tussen het frame en de kettingbladen. Model 2007. Heb nog een oude 9.8, met alu in verwerkt. De oude is onverwoestbaar en daar staan de kettingbladen verder van het frame. Garantie is nu een groot ??? Op dit ogenblik in overleg met trek.
Salden ...
De service op een nieuwe fiets is (voor een Belg) bijzonder slecht, hij zit zelfs niet goed in elkaar.
- Hier en daar een boutje los.
- Niets gesmeerd.
- Versnellingen waren niet goed afgesteld.
- Achterband lang in de verkeerde rij richting.
Bovendien moest ik (met 2 kinderen) 4 uur wachten éér die in elkaar zat. Ze zijn er wel onmiddelijk aan begonnen en het ging slechts 1 uur duren, maar arrogante mens deed er alles aan om mij te kl... Bv het laatste uur deed die niets meer aan de fiets (ik stond erbij) en dan pas bevestigde hij de 2 drinkbus houders (5 minuten werk) en was hij klaar.
Ik zou er wel terug gaan... de korting is te groot om het niet te doen, voor reparatie naar de LBS... dat die maar wat meer vraagt het is zijn goed recht.
De service op een nieuwe fiets is (voor een Belg) bijzonder slecht, hij zit zelfs niet goed in elkaar.
- Hier en daar een boutje los.
- Niets gesmeerd.
- Versnellingen waren niet goed afgesteld.
- Achterband lang in de verkeerde rij richting.
Bovendien moest ik (met 2 kinderen) 4 uur wachten éér die in elkaar zat. Ze zijn er wel onmiddelijk aan begonnen en het ging slechts 1 uur duren, maar arrogante mens deed er alles aan om mij te kl... Bv het laatste uur deed die niets meer aan de fiets (ik stond erbij) en dan pas bevestigde hij de 2 drinkbus houders (5 minuten werk) en was hij klaar.
Ik zou er wel terug gaan... de korting is te groot om het niet te doen, voor reparatie naar de LBS... dat die maar wat meer vraagt het is zijn goed recht.
- dhoop
- Mountainbiker
- Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1
vandaag een trek 8500 besteld ziet er een wreed goed machien uit
http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes/mo ... ries/8500/
http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes/mo ... ries/8500/
- adrenalinerush
- Mountainbiker
Post by adrenalinerush »
Is ook een wreed goed machien, geloof me je zal er veel plezier aan beleven.
- Brutal_TrekBiker
- Mountainbiker
Post by Brutal_TrekBiker »
Als er nog mensen komen kijken hier welke bike ze moeten kiezen ik heb met beide fietsen gereden en met de 9.8 nog steeds het zijn alle twee super bikes als je budget het toe laat zou ik persoonlijk voor de 9.8 gaan carbon geeft toch net een plezierige rij ervaring.