Duratec Zewieties Cycling Team - Powerfoods
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Ronny heeft wel iets meer in zijn mars, hoor. Hij is zeker geen cyclocrosser.
Sla er anders de uitslag van de Alpentour Styria eens op na. Of bekijk zijn uitslag over 2 weken in Willingen eens.
in Madrid had hij vochtophoping in zijn knie naar het schijnt. Misschien daardoor ook niet in houffa gestart ? Ik heb mieke ook niet gezien in Houffa , wel in Theux.
Sla er anders de uitslag van de Alpentour Styria eens op na. Of bekijk zijn uitslag over 2 weken in Willingen eens.
in Madrid had hij vochtophoping in zijn knie naar het schijnt. Misschien daardoor ook niet in houffa gestart ? Ik heb mieke ook niet gezien in Houffa , wel in Theux.
Maar is hij wel gestart ? De eerste ronde heb ik hem niet zien doorkomen. Wouter Declercq trouwens ook niet.
en dat is trouwens het sjieke. Sommige kiezen voor hun 28 inch speciaal op vlakke parcours, non-technische parcours. Zolang het maar voordeel heeft met die 28 inch te starten. Ronny gebruikt hem altijd !!! Hij doet er dus evenveel voordeel als nadeel mee.
en dat is trouwens het sjieke. Sommige kiezen voor hun 28 inch speciaal op vlakke parcours, non-technische parcours. Zolang het maar voordeel heeft met die 28 inch te starten. Ronny gebruikt hem altijd !!! Hij doet er dus evenveel voordeel als nadeel mee.
Lijkt met sterk dat er op dat niveau zo'n ideologische belangen zouden spelen. Het gaat tenslotte wel om (deelname aan) de wereldbeker he...Masjar wrote:Maar is hij wel gestart ? De eerste ronde heb ik hem niet zien doorkomen. Wouter Declercq trouwens ook niet.
Kzal't 'ns proberen te vragen via via, ken nog wel iemand die hem blijkbaar vrij goed kent...
Ah dan heb ik hem niet gezien in alle geweld.
@djowzie: ik qoute hier even een teamgenoot van Ronny.
Ronny is verslaafd aan zijn grote wielen. Erg technisch in de zin van
draaien en keren was het niet. Er waren veel snelle afdalingen met veel
stenen en hobbelig. Maar het mag nog heel technisch zijn... hij blijft
afkomen met die grote wielen. Je moet weten, er zit daar ook geen verende
vork in! 't is nen kastar
spreekt boekdelen !!!! En ik vind het ook echt ne kastar. Degene die zagen over zijn wielen, tja...
@djowzie: ik qoute hier even een teamgenoot van Ronny.
Ronny is verslaafd aan zijn grote wielen. Erg technisch in de zin van
draaien en keren was het niet. Er waren veel snelle afdalingen met veel
stenen en hobbelig. Maar het mag nog heel technisch zijn... hij blijft
afkomen met die grote wielen. Je moet weten, er zit daar ook geen verende
vork in! 't is nen kastar
spreekt boekdelen !!!! En ik vind het ook echt ne kastar. Degene die zagen over zijn wielen, tja...
Heeft opgegeven in de kwalificatie rondes .Manitou! wrote:poelvoorde was zondag daar heb ik hem met zijne 28" bike gezienMasjar wrote:Ronny heeft wel iets meer in zijn mars, hoor. Hij is zeker geen cyclocrosser.
zou zich naar het schijnt niet hebben kunnen kwalificeren hebben de zaterdag
Kem em dan zien zitten met een pint in zijn polle .
ik en ik niet alleen had de indruk dat hij vooral piekte naar het voorjaar: BK en de Bekerwedstrijden. Daarna is de conditie teruggevallen. Terwijl onze andere goden mikten naar de wereldbekers voor dat koerske in athene mee te kunnen doen.
O wee wat is het niveauverschil met de wereldtop groot. Mario De Clercq had afgegaan als ne gieter. Het is maar best dat hij die roddel niet doorgezet heeft.
O wee wat is het niveauverschil met de wereldtop groot. Mario De Clercq had afgegaan als ne gieter. Het is maar best dat hij die roddel niet doorgezet heeft.
-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
op website staat een foto zoals ik hem zondag tegenkwam
als ie zich met die fiets heeft proberen te kwalificeren (de echte reden van niet-kwalificatie is mij niet duidelijk, heb <> versies gehoord) ... dan kan ik maar 1 conclusie trekken: hij maakt zich onsterfelijk belachelijk, niet alleen zichzelf maar ook de sport
dat deze fiets de beste oplossing was voor het BK marathon, OK, kan goed zijn , maar ik heb bij de XC Mannen in Houffa geen enkelen met vaste vork gezien, misschien waren er met 29' wielen, maar dan wslijk gasten van Fisher team of zo
van iemand die zich perse wil kwalificeren voor Athene zou je toch wel iets anders verwachten als getmijvraagt
misschien cru gesteld, maar das mijn gedacht!
als ie zich met die fiets heeft proberen te kwalificeren (de echte reden van niet-kwalificatie is mij niet duidelijk, heb <> versies gehoord) ... dan kan ik maar 1 conclusie trekken: hij maakt zich onsterfelijk belachelijk, niet alleen zichzelf maar ook de sport
dat deze fiets de beste oplossing was voor het BK marathon, OK, kan goed zijn , maar ik heb bij de XC Mannen in Houffa geen enkelen met vaste vork gezien, misschien waren er met 29' wielen, maar dan wslijk gasten van Fisher team of zo
van iemand die zich perse wil kwalificeren voor Athene zou je toch wel iets anders verwachten als getmijvraagt
misschien cru gesteld, maar das mijn gedacht!