man ik heb daar een renner van exclusiv team een opbenbeen breuk zien oplopen zoiets heb ik nog nooit gezien ik kreeg echt kippenvel als ik die renner hoorde schreeuwen en zag liggen.Wobe wrote:De Duivelsput was de steile afdaling bij het verlaten van de hondenschool. In de afdaling zat er niveauverschil in de vorm van kasseimuurtje. Dat zou blijkbaar de Duivelsput zijn.Ruben S. wrote:Waar is nu eigelijk de duivelsput, wat ik weet het nog altijd niet.Wobe wrote:Dit jaar als toeschouwer de wedstrijd van de masters + dames en van de elite heren gezien en ik moet toegeven dat het kriebelt om volgend jaar ook deel te nemen. (zeker na het lezen van Cowboy Peter zijn versie)Parcours was niet van de makkelijkste denk ik: korte klimmetjes, steile afdalingen.... Aan de Duivelsput ook een renner van bij de masters behoorlijk hard zien tegen de grond gaan.
![]()
Het was een fijne sportnamiddag...Vooral naar het einde van de wedstrijden toe, bleek dit een niet te onderschatten punt te zijn.
13/09/2009 Flanders Cup Geraardsbergen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
boulangierke
- Mountainbiker
- Location: specialized epic expert 2008, cube hpc elite carbon 2010, Pervelo(white) xo whit a little xxtune
Post by boulangierke »
heb het ook gezien reed er achter!! heb toen slecht geslapen !!!boulangierke wrote:man ik heb daar een renner van exclusiv team een opbenbeen breuk zien oplopen zoiets heb ik nog nooit gezien ik kreeg echt kippenvel als ik die renner hoorde schreeuwen en zag liggen.Wobe wrote:De Duivelsput was de steile afdaling bij het verlaten van de hondenschool. In de afdaling zat er niveauverschil in de vorm van kasseimuurtje. Dat zou blijkbaar de Duivelsput zijn.Ruben S. wrote: Waar is nu eigelijk de duivelsput, wat ik weet het nog altijd niet.Vooral naar het einde van de wedstrijden toe, bleek dit een niet te onderschatten punt te zijn.
RACING ANIMAL wrote:prachtig parkoer. Wel farce tegengekomen met de mannen van de bond.
Rubbens Stijn was als derde uitgeroepen in de eindstand van de elite. Bij afhaling prijs zeggenn ze prompt dat ze verkeerd waren en die medaille mij behoorde. Medaille gekregen en ik zo enthousiast als wat.
Vanmorgen kijk ik naar chrono race en wat zie ik; medaille behoort toe aan Nico berckmans. Ere wie ere toekomt maar wel hard balen voor mij.
Ze zouden beter dan wachten tot ze juiste uitslag hebben...
iedereen content voor mij en mag ik nu overal zeggen dat ik ze niet verdien...
Swat in Genk krijgt chico die medaille van mij .
-
boulangierke
- Mountainbiker
- Location: specialized epic expert 2008, cube hpc elite carbon 2010, Pervelo(white) xo whit a little xxtune
Post by boulangierke »
ja da was geen schoon zicht diejezijne voet stond zo half gedraaid ! da was echt vies! hoop dat het bij die renner goed komt! kwens hem veel beterschapG_Heylen wrote:heb het ook gezien reed er achter!! heb toen slecht geslapen !!!boulangierke wrote:man ik heb daar een renner van exclusiv team een opbenbeen breuk zien oplopen zoiets heb ik nog nooit gezien ik kreeg echt kippenvel als ik die renner hoorde schreeuwen en zag liggen.Wobe wrote: De Duivelsput was de steile afdaling bij het verlaten van de hondenschool. In de afdaling zat er niveauverschil in de vorm van kasseimuurtje. Dat zou blijkbaar de Duivelsput zijn.Vooral naar het einde van de wedstrijden toe, bleek dit een niet te onderschatten punt te zijn.
- RACING ANIMAL
- Mountainbiker
- Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3
Post by RACING ANIMAL »
mede wel maar ik kreeg ze nadat een delegee mijn punten met de hand had uitgerekend .LMTB wrote:RACING ANIMAL wrote:prachtig parkoer. Wel farce tegengekomen met de mannen van de bond.
Rubbens Stijn was als derde uitgeroepen in de eindstand van de elite. Bij afhaling prijs zeggenn ze prompt dat ze verkeerd waren en die medaille mij behoorde. Medaille gekregen en ik zo enthousiast als wat.
Vanmorgen kijk ik naar chrono race en wat zie ik; medaille behoort toe aan Nico berckmans. Ere wie ere toekomt maar wel hard balen voor mij.
Ze zouden beter dan wachten tot ze juiste uitslag hebben...
iedereen content voor mij en mag ik nu overal zeggen dat ik ze niet verdien...
Swat in Genk krijgt chico die medaille van mij .![]()
![]()
![]()
maar ik denk datr de hoofdfout bij chronorace ligt
![]()
Volgend jaar beter hé
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
Parcours en organisatie weinig op aan te merken,goe bezig!!
Maar verandering van de starttijden
Door het "te" strakke tijdsschema waren de wedstrijden wel erg kort.
Bij de normale uren hadden de meeste wedstrijden minstens 1 ronde langer geweest maar daar was nu geen tijd voor blijbaar!?
Mijn eigen reeks de Fun A 50 min koers ,moet eigenlijk 60 min duren.
Wel 1u30 met auto onderweg om daar te raken!!Voor mij had extra rondje dus wel gemogen!
Maar verandering van de starttijden
Door het "te" strakke tijdsschema waren de wedstrijden wel erg kort.
Bij de normale uren hadden de meeste wedstrijden minstens 1 ronde langer geweest maar daar was nu geen tijd voor blijbaar!?
Mijn eigen reeks de Fun A 50 min koers ,moet eigenlijk 60 min duren.
Wel 1u30 met auto onderweg om daar te raken!!Voor mij had extra rondje dus wel gemogen!
Ik vond het ook super parcours. Tijdens de verkenning toch wat verschoten bij dat muurtje ( drop) en die trappen vreesde ik. Maar dan toch de knop omgedraaid en de trappen afgereden behalve dat ene klimmetje alles berijdbaar.
Idd jammer van de tijdsverschillen maar dat is weer de bond e:)
Bij elites en beloftes was het bijna een avond mountainbike wedstrijd, hehe. Neen maar het was toch heel laat en kort ook 1u30 koers. Veel te weinig
Idd jammer van de tijdsverschillen maar dat is weer de bond e:)
Bij elites en beloftes was het bijna een avond mountainbike wedstrijd, hehe. Neen maar het was toch heel laat en kort ook 1u30 koers. Veel te weinig
- Guy S.
- Mountainbiker
Hier staan er een paar van het eindklassement van de juniors:pédro wrote:Weet er iemand waar de foto's staan van het podium van het eindklassement vd Flanders Cup?
http://guyslegers.pinkbike.com/album/Po ... -Cup-2009/
-
redbiker
- Mountainbiker
Pédro wished he was still a junior. :)Guy S. wrote:Hier staan er een paar van het eindklassement van de juniors:pédro wrote:Weet er iemand waar de foto's staan van het podium van het eindklassement vd Flanders Cup?
http://guyslegers.pinkbike.com/album/Po ... -Cup-2009/
@Pédro, heb je er nog geen van Ben gekregen? Die ging ze toch opsturen?
Vraag me ook af waar al die foto's van de voorbije FC's staan. Waren toch duidelijk fotografen aanwezig, incl. die van mountainbike.be, maar vind ook nergens foto's.