SportsDrink Aldi

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
budnaked
Mountainbiker

Post by budnaked »

tubeke wrote:Komt van dezelfde fabriek als Born ...
waaruit weet je dat?
tubeke
Mountainbiker

Post by tubeke »

Zelfde verpakking, datumstempel aan onderzijde identiek als Born, strikt genomen kan ik enkel besluiten dat het in dezelfde fabriek verpakt is.

Grtz.
bikebug
Mountainbiker

Post by bikebug »

"uit dezelfde fabriek" is zo'n gevleugelde uitdrukking die zou suggereren dat het om hetzelfde produkt gaat. Dat is natuurlijk niet zo. Fabrieken gebruiken verschillende recepturen voor verschillende afnemers. Daarmee wil ik niet zeggen dat Aldi spul slecht is (de diepvries botercroissants bijvoorbeeld zijn de beste op de markt =P~ ), maar met die uitdrukking als maat voor kwaliteit schiet men geen bal op.

Overigens vind ik de term "isotoon" nogal betekenis-arm als het om poeder gaat. Iedereen lengt die rommel anders aan (nl. op zijn smaak), dus dan is er niet veel isotoons meer aan. Velen drinken dan nog eens water naast het suikerwater waarmee het nog eens vervaagt. Terzijde.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

normaal gebruik ik steeds W-Cup orange en gisteren dat van aldi eens geproefd en het is in ek geval niet slecht, ik lust het liever dan dat van isostar om op te lossen.
je hebt hier zo geen nasmaak ten opzichte van isostar maar das weer ieder zen smaak.

Mac'red 8)
Geronimoo
Mountainbiker

Post by Geronimoo »

'k weet niet... maar ik herinner me nog wel zo'n liedje van Clements Perens...'bucht van den Aldi... bucht uit een kartonnen doos' :lol:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

tubeke wrote:Komt van dezelfde fabriek als Born ...
vergeet dat maar.

ooit ook zoiets gelezen ivm met schoenen uit de aldi, toen iemand beweerde dat ze bij Carnac werden gemaakt... terwijl zij enkel hun eigen lijn maken en kwalitief torenhoog boven dat aldi schoensel staan..

idem met Born...
Geronimoo
Mountainbiker

Post by Geronimoo »

Weet da wel zenne. Ik heb daarnet zélf van dat drinkspul gaan halen en het smaakt wel oké. Trouwens naar't schijnt dat de laatste aanbiedingen van fietskledij ook enorm goed zijn van kwaliteit... en dat tegen een prikje tegenover de véél te dure spullen uit de 'fiets-speciaal-zaken'.
Ik denk dat je dat gewoon zelf moet uitzoeken en zien of het voor je voldoet. Voor de prijs moet je 't allezins niet laten.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

mja.. die kleding enorm goed??
kheb het vastgehad om te kijken... je moet wel dom zijn om deze helaas inferieure kwaliteit te kopen. het is doorkijkmateriaal.
enkel dat dik wintervest was vrij deftig.

de prijs is er een beetje naar, maar wie toch goedkoop kledij wil en van de betere en grote merken (Santini, Nalini, Vermarc,...), kan in een fietsenzaak te bergen op zoom regelmatig koopjes doen.
en vaak heb je dan er ook nog teamkledij voor in de plaats.
funky
Mountainbiker

Post by funky »

heb me gisteren ook zo ne pot aangeschaft
ma voor die prijs kan ik het ook
mijne pot was ma voor de helft gevuld, zat echt wel schandalig weinig in [-X
RODONDO
Mountainbiker

Post by RODONDO »

HET IS DE INHOUD DAT JE GEBRUIKT, TOCH NIET DE POT.

ALS JE DE INHOUD WEEGT ZAL HET WEL KLOPPEN MET WAT AANGEGEVEN STAAT OP DE POT ! :roll:
Post Reply