waaruit weet je dat?tubeke wrote:Komt van dezelfde fabriek als Born ...
SportsDrink Aldi
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
bikebug
- Mountainbiker
"uit dezelfde fabriek" is zo'n gevleugelde uitdrukking die zou suggereren dat het om hetzelfde produkt gaat. Dat is natuurlijk niet zo. Fabrieken gebruiken verschillende recepturen voor verschillende afnemers. Daarmee wil ik niet zeggen dat Aldi spul slecht is (de diepvries botercroissants bijvoorbeeld zijn de beste op de markt
), maar met die uitdrukking als maat voor kwaliteit schiet men geen bal op.
Overigens vind ik de term "isotoon" nogal betekenis-arm als het om poeder gaat. Iedereen lengt die rommel anders aan (nl. op zijn smaak), dus dan is er niet veel isotoons meer aan. Velen drinken dan nog eens water naast het suikerwater waarmee het nog eens vervaagt. Terzijde.
Overigens vind ik de term "isotoon" nogal betekenis-arm als het om poeder gaat. Iedereen lengt die rommel anders aan (nl. op zijn smaak), dus dan is er niet veel isotoons meer aan. Velen drinken dan nog eens water naast het suikerwater waarmee het nog eens vervaagt. Terzijde.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
vergeet dat maar.tubeke wrote:Komt van dezelfde fabriek als Born ...
ooit ook zoiets gelezen ivm met schoenen uit de aldi, toen iemand beweerde dat ze bij Carnac werden gemaakt... terwijl zij enkel hun eigen lijn maken en kwalitief torenhoog boven dat aldi schoensel staan..
idem met Born...
Weet da wel zenne. Ik heb daarnet zélf van dat drinkspul gaan halen en het smaakt wel oké. Trouwens naar't schijnt dat de laatste aanbiedingen van fietskledij ook enorm goed zijn van kwaliteit... en dat tegen een prikje tegenover de véél te dure spullen uit de 'fiets-speciaal-zaken'.
Ik denk dat je dat gewoon zelf moet uitzoeken en zien of het voor je voldoet. Voor de prijs moet je 't allezins niet laten.
Ik denk dat je dat gewoon zelf moet uitzoeken en zien of het voor je voldoet. Voor de prijs moet je 't allezins niet laten.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
mja.. die kleding enorm goed??
kheb het vastgehad om te kijken... je moet wel dom zijn om deze helaas inferieure kwaliteit te kopen. het is doorkijkmateriaal.
enkel dat dik wintervest was vrij deftig.
de prijs is er een beetje naar, maar wie toch goedkoop kledij wil en van de betere en grote merken (Santini, Nalini, Vermarc,...), kan in een fietsenzaak te bergen op zoom regelmatig koopjes doen.
en vaak heb je dan er ook nog teamkledij voor in de plaats.
kheb het vastgehad om te kijken... je moet wel dom zijn om deze helaas inferieure kwaliteit te kopen. het is doorkijkmateriaal.
enkel dat dik wintervest was vrij deftig.
de prijs is er een beetje naar, maar wie toch goedkoop kledij wil en van de betere en grote merken (Santini, Nalini, Vermarc,...), kan in een fietsenzaak te bergen op zoom regelmatig koopjes doen.
en vaak heb je dan er ook nog teamkledij voor in de plaats.