Scott 2010 modellen staan online
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
Dennis
- Mountainbiker
Waar haalt ge dat???El Baelos wrote:Niet veel, één jaar denk ik.
Scott geeft eerst en vooral 3 jaar perfecte garantie, en als uw fiets af en toe door een erkende dealer wordt hersteld en deze dus kan zien of de fiets goed onderhouden wordt, geeft men 5 jaar garantie (zo werd mij verteld). Ik heb destijds tweemaal met mijn Scandium Scott Team Issue gebruik moeten maken van de garantie en dit liep vlekkeloos! Op het einde van de week was telkens een nieuw frame voorzien. Bij een Scale gaat ge al moeite moeten doen om dit kapot te krijgen. Het zijn erg stevige fietsen. kom nu a.u.b. niet met nietszeggende foto's over kapotte Scott frames af, deze zijn wat ze zijn, nietszeggend!
Werd mij indertijd denk ik wijs gemaakt door de dealer waar ik mijn Scott heb gekocht. Z'n zaak is intussen overgenomen door iemand anders, dus ik ga de naam niet vernoemen.
Ik ben intussen naar een andere Scott-dealer overgestapt waar ik wel heel tevreden ben: S-Bikes in Idegem.
Heb nog geen enkel probleem gehad met m'n frame, dus nog geen garantie nodig gehad.
Maar eigenlijk vind ik het wel jammer dat Scott geen levenslange garantie geeft zoals Cannondale en Trek. Uiteindelijk is het een even groot merk.
Ik ben intussen naar een andere Scott-dealer overgestapt waar ik wel heel tevreden ben: S-Bikes in Idegem.
Heb nog geen enkel probleem gehad met m'n frame, dus nog geen garantie nodig gehad.
Maar eigenlijk vind ik het wel jammer dat Scott geen levenslange garantie geeft zoals Cannondale en Trek. Uiteindelijk is het een even groot merk.