de enige en echte duivelsput is in WezemaalRuben S. wrote:Waar is nu eigelijk de duivelsput, wat ik weet het nog altijd niet.Wobe wrote:Dit jaar als toeschouwer de wedstrijd van de masters + dames en van de elite heren gezien en ik moet toegeven dat het kriebelt om volgend jaar ook deel te nemen. (zeker na het lezen van Cowboy Peter zijn versie)Parcours was niet van de makkelijkste denk ik: korte klimmetjes, steile afdalingen.... Aan de Duivelsput ook een renner van bij de masters behoorlijk hard zien tegen de grond gaan.
![]()
Het was een fijne sportnamiddag...
13/09/2009 Flanders Cup Geraardsbergen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Spijtig dat er beetje weinig deelnemers aan de Citizen Race ('voor recreatieve mtb'ers uit de streek') waren.
't Was nochtans mooi weer en in de streek zijn hier toch veel mtb-clubs te vinden.
Dit komt misschien omdat de moeilijkheidsgraad vh parcours een beetje hoog lijkt voor onze 'toertochters'?
Desalnietteplus waren we toch maar met elf man de zaterdag waarbij 'uit de streek' nogal ruim geïnterpreteerd werd want de helft waren Hollanders en echt recreatief waren die gasten toch ni zè
Soit, ik heb afgezien lijk de beesten maar ik heb mij geamuseerd, het parcours was de max en de organisatie top.
Tot volgend jaar!
't Was nochtans mooi weer en in de streek zijn hier toch veel mtb-clubs te vinden.
Dit komt misschien omdat de moeilijkheidsgraad vh parcours een beetje hoog lijkt voor onze 'toertochters'?
Desalnietteplus waren we toch maar met elf man de zaterdag waarbij 'uit de streek' nogal ruim geïnterpreteerd werd want de helft waren Hollanders en echt recreatief waren die gasten toch ni zè
Soit, ik heb afgezien lijk de beesten maar ik heb mij geamuseerd, het parcours was de max en de organisatie top.
Tot volgend jaar!
- bosse
- Mountainbiker
idd! jammer wel dat die altijd onder water staat!manitou. wrote:de enige en echte duivelsput is in WezemaalRuben S. wrote:Waar is nu eigelijk de duivelsput, wat ik weet het nog altijd niet.Wobe wrote:Dit jaar als toeschouwer de wedstrijd van de masters + dames en van de elite heren gezien en ik moet toegeven dat het kriebelt om volgend jaar ook deel te nemen. (zeker na het lezen van Cowboy Peter zijn versie)Parcours was niet van de makkelijkste denk ik: korte klimmetjes, steile afdalingen.... Aan de Duivelsput ook een renner van bij de masters behoorlijk hard zien tegen de grond gaan.
![]()
-
den daler
- Mountainbiker
idd wel wa weinig volkBullet wrote:Spijtig dat er beetje weinig deelnemers aan de Citizen Race ('voor recreatieve mtb'ers uit de streek') waren.
Desalnietteplus waren we toch maar met elf man de zaterdag waarbij 'uit de streek' nogal ruim geïnterpreteerd werd want de helft waren Hollanders en echt recreatief waren die gasten toch ni zè![]()
Tot volgend jaar!
en hebben er maar weinig uitgereden ook
was wel de max van een parcour
was de zondag naar fun gaan kijken en die mannen reden ook maar 4 ronden
denk da wij de zaterdag nie veel trager waren
die hollanders waren wel coureurs dacht ik
ma bon twas toch ma voor de fun eh
heb jij nog prijs had
de speaker riep daar iets van
- RACING ANIMAL
- Mountainbiker
- Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3
Post by RACING ANIMAL »
prachtig parkoer. Wel farce tegengekomen met de mannen van de bond.
Rubbens Stijn was als derde uitgeroepen in de eindstand van de elite. Bij afhaling prijs zeggenn ze prompt dat ze verkeerd waren en die medaille mij behoorde. Medaille gekregen en ik zo enthousiast als wat.
Vanmorgen kijk ik naar chrono race en wat zie ik; medaille behoort toe aan Nico berckmans. Ere wie ere toekomt maar wel hard balen voor mij.
Ze zouden beter dan wachten tot ze juiste uitslag hebben...
iedereen content voor mij en mag ik nu overal zeggen dat ik ze niet verdien...
Swat in Genk krijgt chico die medaille van mij .
Rubbens Stijn was als derde uitgeroepen in de eindstand van de elite. Bij afhaling prijs zeggenn ze prompt dat ze verkeerd waren en die medaille mij behoorde. Medaille gekregen en ik zo enthousiast als wat.
Vanmorgen kijk ik naar chrono race en wat zie ik; medaille behoort toe aan Nico berckmans. Ere wie ere toekomt maar wel hard balen voor mij.
Ze zouden beter dan wachten tot ze juiste uitslag hebben...
iedereen content voor mij en mag ik nu overal zeggen dat ik ze niet verdien...
Swat in Genk krijgt chico die medaille van mij .
-
boulangierke
- Mountainbiker
- Location: specialized epic expert 2008, cube hpc elite carbon 2010, Pervelo(white) xo whit a little xxtune
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
Bedankt voor de positieve commentaren.
De douches waren inderdaad ver van het parcours gelegen. In eerste instantie konden we de douches aan het sportstadion gebruiken (200 meter van GB), maar een paar dagen voor de wedstrijd kregen we negatief antwoord!!
Voor de rest wil ik alle vrijwilligers bedanken die dit weekend hebben mee geholpen. En vooral de verantwoordelijken die het parcours hebben opgesteld!
Hopelijk mogen wij jullie ook volgend jaar verwelkomen op onze wedstrijd (22 augustus 2010) Ik kan je alvast verzekeren dat de klimmen langer zullen zijn:-)
grtz
De douches waren inderdaad ver van het parcours gelegen. In eerste instantie konden we de douches aan het sportstadion gebruiken (200 meter van GB), maar een paar dagen voor de wedstrijd kregen we negatief antwoord!!
Voor de rest wil ik alle vrijwilligers bedanken die dit weekend hebben mee geholpen. En vooral de verantwoordelijken die het parcours hebben opgesteld!
Hopelijk mogen wij jullie ook volgend jaar verwelkomen op onze wedstrijd (22 augustus 2010) Ik kan je alvast verzekeren dat de klimmen langer zullen zijn:-)
grtz
De Duivelsput was de steile afdaling bij het verlaten van de hondenschool. In de afdaling zat er niveauverschil in de vorm van kasseimuurtje. Dat zou blijkbaar de Duivelsput zijn.Ruben S. wrote:Waar is nu eigelijk de duivelsput, wat ik weet het nog altijd niet.Wobe wrote:Dit jaar als toeschouwer de wedstrijd van de masters + dames en van de elite heren gezien en ik moet toegeven dat het kriebelt om volgend jaar ook deel te nemen. (zeker na het lezen van Cowboy Peter zijn versie)Parcours was niet van de makkelijkste denk ik: korte klimmetjes, steile afdalingen.... Aan de Duivelsput ook een renner van bij de masters behoorlijk hard zien tegen de grond gaan.
![]()