Jan,
moeten zeker is afspreken om te gaan biken op avond samen.
Eventueel volgende week avond afspreken?
grtz
Bikers/clubs Wolvertem - Meise - Grimbergen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- jandewilder
- Mountainbiker
Post by jandewilder »
Geen probleem,
Ben wel nogal een druk bezet persoon, dus misschien via PB verder afspreken?
Heb je verlichting op je bike om eventueel wat later te vertrekken? Vanaf 20.00 begint het al aardig te schemeren tegenwoordig..
Groeten,
Jan
Ben wel nogal een druk bezet persoon, dus misschien via PB verder afspreken?
Heb je verlichting op je bike om eventueel wat later te vertrekken? Vanaf 20.00 begint het al aardig te schemeren tegenwoordig..
Groeten,
Jan
- jandewilder
- Mountainbiker
Avondrit in het donker.
Post by jandewilder »
Aan al diegenen van omgeving Grimbergen - Meise - Wolvertem.
Iemand eens zin om als avondrit in het donker de route te rijden van BLOSO in Meise/ Wolvertem? Dit parcours is ideaal hiervoor, vermtis het niet te technisch en snel is.. en op die manier is het eens een uitdaging. (Bij daglicht een van de saaiste BLOSO parcoursen die er zijn..)
Eens afpreken in het weekend of op een week-avond. Vermits we deze route wel kunnen uitrijden op een kleine 2 uur (beide lussen) of 1 uur (blauwe lus).
Al wie een goede verlichting heeft, voel u geroepen.
Reacties via het forum aub?
Groeten
Iemand eens zin om als avondrit in het donker de route te rijden van BLOSO in Meise/ Wolvertem? Dit parcours is ideaal hiervoor, vermtis het niet te technisch en snel is.. en op die manier is het eens een uitdaging. (Bij daglicht een van de saaiste BLOSO parcoursen die er zijn..)
Eens afpreken in het weekend of op een week-avond. Vermits we deze route wel kunnen uitrijden op een kleine 2 uur (beide lussen) of 1 uur (blauwe lus).
Al wie een goede verlichting heeft, voel u geroepen.
Reacties via het forum aub?
Groeten
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
Wij zijn van Beigem en rijden elke zondag toertochten + proberen alle nachttochten ook mee te pikken als de agenda dat toelaat.
Zijn eventueel is geïnteresseerd om de tocht van Meise 's avonds te rijden (al genoeg overdag gereden). Het is natuurlijk niet hetzelfde als georganiseerde nachttochten : het parkoers blijft steeds een verrassing (zeker in het donker als je het parkoer niet kent
) en de bevoorradingen zijn ook meestal speciaal 's nachts (jenever etc...
)
Als je interesse hebt, nu vrijdag is er een leuke nachttocht te St-Maria-Horebeke, deze staat alleszins op onze kalender
Lucky en Lucienne22
Zijn eventueel is geïnteresseerd om de tocht van Meise 's avonds te rijden (al genoeg overdag gereden). Het is natuurlijk niet hetzelfde als georganiseerde nachttochten : het parkoers blijft steeds een verrassing (zeker in het donker als je het parkoer niet kent
Als je interesse hebt, nu vrijdag is er een leuke nachttocht te St-Maria-Horebeke, deze staat alleszins op onze kalender
Lucky en Lucienne22
- jandewilder
- Mountainbiker
Post by jandewilder »
Hey
Spijtig genoeg heb ik nu vrijdag al een verjaardagsfeest op mijn agenda staan. En daar kan ik niet afwezig zijn, vermits het van mijn vriendin is..
Maar je voorstel is echt wel ok. Ik ben zelf ook een echte TT rijder, en avondritten met jenever en zo zijn ook wel mijn ding...
Ik stel voor om eens af te spreken met de rest van je bende om die van Meise te rijden in 't donker... Ik ben wel (zoals zovelen) een druk bezet man, met vele verplichtingen.. dus om af te spreken moeten we best goed op voorand een datum afspreken.
Doe maar een paar voorstellen, bekijk het eens met de rest van je bende, en als het lang genoeg vooraf vast ligt ben ik er zeker en vast bij.
Ik woon in het centrum van Grimbergen, misschien al afspreken om samen te rijden vanaf ergens hier in de buurt.
Dit weekend is voor mij zeer druk, vrijdag en zaterdag een feestje..
, als ik ga biken zal het voor zondag-middag zijn. Moest je iemand kennen die interesse heeft, geef mijn gegevens maar door. (Toch in Grimbergen en omstreken)
Wat is de leeftijd-catergorie van jullie bende? (Ik ben 27)
Tot binnenkort,
Jan.
Spijtig genoeg heb ik nu vrijdag al een verjaardagsfeest op mijn agenda staan. En daar kan ik niet afwezig zijn, vermits het van mijn vriendin is..
Maar je voorstel is echt wel ok. Ik ben zelf ook een echte TT rijder, en avondritten met jenever en zo zijn ook wel mijn ding...
Ik stel voor om eens af te spreken met de rest van je bende om die van Meise te rijden in 't donker... Ik ben wel (zoals zovelen) een druk bezet man, met vele verplichtingen.. dus om af te spreken moeten we best goed op voorand een datum afspreken.
Doe maar een paar voorstellen, bekijk het eens met de rest van je bende, en als het lang genoeg vooraf vast ligt ben ik er zeker en vast bij.
Ik woon in het centrum van Grimbergen, misschien al afspreken om samen te rijden vanaf ergens hier in de buurt.
Dit weekend is voor mij zeer druk, vrijdag en zaterdag een feestje..
Wat is de leeftijd-catergorie van jullie bende? (Ik ben 27)
Tot binnenkort,
Jan.