13/09/2009 Ham

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

helaas wel ja, maar die cyclogast had ik idd al eens zien plakken. shit happens en poep gebeurt
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

parcours: OK
bepijling: OK
bevoorrading: OK
bewaakte fietsstalling: OK
organisatie: zeker OK

40.87 km gereden
gemiddelde snelheid: 24.3 km/h
PeeTee
Mountainbiker

Post by PeeTee »

Peete's speaking,

Was eens een thuiskoerske , home town race !!
Was van plan naar Esneux te gaan maar had al een serieus trainingske van 6 h erop zitten zaterdag :-& en s'morgens bij ontwaken was er inees die regen ( die van korte duur was gelukkig ) :P
Dus den deze samen met het vrouwke vanuit ons garage vertrokken om dan 100 meter verder van start te gaan tegen 9h50.

Met dit weer tof parcours , den Edge gaf juist 40.3 km aan en heb het niet te zot gedaan , polske niet boven de 158 geweest, gemidd van 140.
Wortelbergske ( Kepkensberg trouwens nie de moeite gedaan normaal rijden ze langs links op , vind ik persoonlijk toffer, voor rest overal met middenblad naar boven gesnort !

gemidd 24.3 , mooie tocht geweest , raar van zo weinig volk te zien

Still 18 days to go !!! The Roc
PeeTee
Mountainbiker

Post by PeeTee »

By the Way !!

Heb gemerkt dat er ene gast aan de kant stond met een gigantisch grote telelens , op misschien 1 km na vertrek , langs een omheining foto's te trekken langs achter van het moment ik voorbij reed , iemand een idee!!

Ik was er rond 10h00 voorbij getsoven, met ondersokken tot aan de knie van SKINS aan

thanks for answer !!
Post Reply