Parcours : dit moet dè vals plat regio van Vlaanderen zijn, steeds op en af. Er mocht wel wat meer bos inzitten zoals op het einde.
Eerste klas bevoorradingen. De sportdrank aan de laatste bevoorrading had wel een vreemd smaakje, maar er nadien toch geen last van gehad, dus dat zal wel in orde geweest zijn.
Bepijling was prima, twee keer wat gehapert, maar dat lag aan ons.
De wandelaars hadden wel een heel stuk gelijklopend met de toer, maar geen problemen gehad, wederzijds. Gewoon snelheid wat aanpassen en op tijd verwittigen, elk op één helft van de weg. Gelukkig waren het geen singletracks.
Aan de 'drop' was ik blij goeie remmen te hebben, in afwachting van mijn bikemaat, die wat achter lag, heb ik me op de boomstam (die er precies speciaal voor ligt) gezet. GSM in videomodus, stapt hij toch wel af zeker
Er waren verschillende soorten bikes op het parcours : een cyclocrosser die het op de keien na de eerste bevoorrading wat moeilijker had, een éénwieler (jonathan_s?)
Ook een meisje met leuke spd-schoenen, die trokken wel heel erg op korte lederen bottekes
Nog twee Leffe's aan den après en tevreden terug naar huis.