12/09/2009 PEER

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Wij zijn ook met 7 man de 40km komen bollen (24.2avs)
Ik vond de organisatie goed! Pijlen en bevoorrading oké en vriendelijke medewerkers aan de fietsstalling + bevoorrading.
Het parcours was zowat het beste wat ze uit deze streek konden halen. (had het eerlijk gezegd slechter verwacht)
Mede door de wind en het feit dat we niet voor elkaar wilde onderdoen toch serieus in't rood gegaan :oops: en ons goed geamuseerd!!!

Morgen naar de ardennen (Esneux), daar zal het wel andere koek zijn =P~
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

cube biker ;-) wrote:Was niet van plan om naar Peer af te zakken, maar vrouw en kind gingen winkelen, dus dan is de keuze rap gemaakt. Uit Hechtel vertrokken richting ski-piste, begin wa saai en de bevoorrading na 28 km kwam juist op tijd. Ik was om 13.00 h vertrokken en alleen nog sportdrank, banaan, appelsien en suikerwafel. De douche 3 km voor het einde was wel een leuke gimmick. al bij al toch een leuke zaterdagmiddag gehad en 60 km op de teller.
Was je op dat moment achter iemand met een groen-oranje uitrusting?
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

lucky7 wrote:
cube biker ;-) wrote:Was niet van plan om naar Peer af te zakken, maar vrouw en kind gingen winkelen, dus dan is de keuze rap gemaakt. Uit Hechtel vertrokken richting ski-piste, begin wa saai en de bevoorrading na 28 km kwam juist op tijd. Ik was om 13.00 h vertrokken en alleen nog sportdrank, banaan, appelsien en suikerwafel. De douche 3 km voor het einde was wel een leuke gimmick. al bij al toch een leuke zaterdagmiddag gehad en 60 km op de teller.
Dat ik het nie weet #-o
Arcachon
Mountainbiker

Post by Arcachon »

Gisteren ook afgezakt naar peer.Had me van tijd vergist en was voormiddag al daar.Dan de toer maar gereden ,uitpijling was goed en de rit,na 2 jaar niet meer mountainbiken,viel me goed mee.Heb de smaak weer te pakken.En neen geen zwartrijder [-X heb na aankomst de rit mooi betaalt al was er nog geen bevoorrading op dat vroege uur.
chuck
Mountainbiker

Post by chuck »

Theuske wrote:Vlak snel tochtje met veel stof.
Mogen voortaan 4 euro aftikken voor de inschrijving ofwel verplicht stempelkaart aanschaffen a 3 euro. Bij Fietspromo ist ook crisis zeker!

25% erbovenop, het gaat nogal.

Wordt toch stempelkaart ben ik bang want elke keer 4 euro voor wat sinasappel en sportdrank is wat veel van het goede.
Ik zie op de site 1 Euro korting met stempelkaart en 1 Euro korting wanneer lid van VWB. Is dat cumuleerbaar, m.a.w. is dat totaal max 2 Euro korting?

In dat geval is er nl niet opgeslagen als je aan de voorwaarden voldoet.
CU.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

chuck wrote:
Theuske wrote:Vlak snel tochtje met veel stof.
Mogen voortaan 4 euro aftikken voor de inschrijving ofwel verplicht stempelkaart aanschaffen a 3 euro. Bij Fietspromo ist ook crisis zeker!

25% erbovenop, het gaat nogal.

Wordt toch stempelkaart ben ik bang want elke keer 4 euro voor wat sinasappel en sportdrank is wat veel van het goede.
Ik zie op de site 1 Euro korting met stempelkaart en 1 Euro korting wanneer lid van VWB. Is dat cumuleerbaar, m.a.w. is dat totaal max 2 Euro korting?

In dat geval is er nl niet opgeslagen als je aan de voorwaarden voldoet.
CU.

Omdat men de leden van VWB verplicht een korting van 1 euro dient toe te kennen, heeft men beslist om diegene die een stempelkaart aanschaffen ook een korting van 1 euro te verlenen ( Om niet te discrimineren). De korting telt wel maar 1keer, dus of te wel als lid van VWB of met de stempelkaart. :wink:
nicky
Mountainbiker

Post by nicky »

lucky7 wrote:

ik heb wel een beetje half samen gereden met de mannen met de oranje groene teneu met achterop reclame van iets in mol en balen als ik da goed gezien had alleen bleef er op het einde maar 1 man meer van over was wel jammer
bud
Mountainbiker

stafkaart met rit

Post by bud »

Hallo,
Inderdaad , mooi en snel ritje , super weer en de piste was ook eens wat anders, na 10 rondjes begon het te gaan :-) ,

Is er misschien iemand die me de rit op stafkaart kan bezorgen, wil eigenlijk een bepaalde plaats proberen terug te vinden.
thx,
saiko
Test team

Post by saiko »

ik heb de rit normaal in gpx formaat via menne gps. kunt ge inladen in google earth.
Matts-bart
Mountainbiker

Post by Matts-bart »

saiko wrote:ik heb de rit normaal in gpx formaat via menne gps. kunt ge inladen in google earth.

Kan je me die bezorgen?
Post Reply