Scheur in de kader

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
fluitketel
Mountainbiker

Post by fluitketel »

Benneke wrote:
fluitketel wrote:Is dat een carbon frame? Wat klote :-?
ik hoop voor hem dat het snel afgehandeld wordt
Ooit al ne carbonfiets met lassen gezien :wink:
#-o Stom
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Is dit een SE model van Ghost? Rijd er namelijk ook zelf mee, en deze vakantie aardig wat km's en hoogte meters mee gedaan.

Ik ben eens benieuwd naar hun garantie. Ik heb 2 Ghost's en ben er super tevreden van!! :bounce: Kan natuurlijk ook aan de service van mijn LBS te maken hebben ... en die is super goed!!!
[-o<
http://www.rubelli-sport.be
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Toevallig net ter hoogte van de lassing.
Wsl tijdens het lassen temperatuur te hoog laten oplopen waardoor het materiaal te broos wordt...
Ben zelf in dat geval, geen problemen met mijn fietsje maar het frame wordt preventief teruggeroepen.
Wel 6 maanden wachten op een replacement, om maar te zwijgen van het afbreek- en opbouwwerk :evil:
scalpel 1
Mountainbiker

Post by scalpel 1 »

canyon
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Vandaag bericht gekegen dat de nieuwe kader(Model 2010) woensdag aankomt en hij zen bike donderdagavond mag gaan afhalen....Zonder kost!!! Chapeau voor de mensen van Ghost & Van Eyck =D>
Schoonbroerke dolgelukkig want vrijdag vertrekken we met de club op weekend naar Liernieux....
Post Reply