Hallo,
ben op zoek naar een nieuwe bike en heb mijn zinnen gezet op een
Cube reaction ( carbon of alu versie ). heeft iemand ervaring met deze
fiets? ik vind ze er goed uitzien en hebben een goede prijs/kwaliteit
verhouding. of ben ik mis?
graag reactie van mensen die een cube reaction hebben of hadden.
Cube reaction
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Ik heb een cube reaction (aluminium) en ben er heel tevreden over. Heb hem nu een kleine twee jaar, toch al stevig mee gebiked in pyreneeën en nog geen enkel probleem mee gehad.
Persoonlijk zou ik een beetje schrik hebben van een carbonnen mtb. Voor mijn carbonnen koersfiets heb ik immers al een nieuw kader mogen kopen omdat mijn broer hem per ongeluk ongelukkig had laten vallen. Met mtb heb je sowieso al wat meer kans op valpartij dus... Nu ja ik heb misschien ook gewoon pech gehad met koersfiets
Persoonlijk zou ik een beetje schrik hebben van een carbonnen mtb. Voor mijn carbonnen koersfiets heb ik immers al een nieuw kader mogen kopen omdat mijn broer hem per ongeluk ongelukkig had laten vallen. Met mtb heb je sowieso al wat meer kans op valpartij dus... Nu ja ik heb misschien ook gewoon pech gehad met koersfiets
- Edwin133
- Mountainbiker
Heb de mijne 3 maanden. Stevig gebiked op verschillende plekken, zowel La Roche en Houffalize als Overijse en Holsbeek. Vorige week pat afgebroken en enorm veel schade. Blijkbaar geen garantie en teleurgesteld in.
Voor de rest zeer tevreden van fiets alleen dat dit veel te vroeg is voor schade. Geen respons van importeur of lbs. Ik koop geen Cube meer en ben aan het uitkijken voor ander degelijk merk waar ik wel op garantie kan vertrouwen. bv. Scott.... Cube is qua afwerking top maar kader ed. die eigen zijn aan merk zijn minder. De lak springt er af door er maar naar te zien. De XT groep is top maar is van Shimano en niet van Cube....
Grtz
Voor de rest zeer tevreden van fiets alleen dat dit veel te vroeg is voor schade. Geen respons van importeur of lbs. Ik koop geen Cube meer en ben aan het uitkijken voor ander degelijk merk waar ik wel op garantie kan vertrouwen. bv. Scott.... Cube is qua afwerking top maar kader ed. die eigen zijn aan merk zijn minder. De lak springt er af door er maar naar te zien. De XT groep is top maar is van Shimano en niet van Cube....
Grtz
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
't is wel een deel van die groep da uwe miserie heeft bezorgd,maar is idd wel top.Edwin133 wrote:Heb de mijne 3 maanden. Stevig gebiked op verschillende plekken, zowel La Roche en Houffalize als Overijse en Holsbeek. Vorige week pat afgebroken en enorm veel schade. Blijkbaar geen garantie en teleurgesteld in.
Grtz
Jij hebt pech gehad,steek het niet op Cube.Zoals jonatan al zei'je hebt nergens garantie op een pat'