12/09/2009 PEER

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nicky
Mountainbiker

12/09/2009 PEER

Post by nicky »

hey

ik zie in de kalender dat er een tt voorzien is voor zaterdag in peer vertrek aan de sporthal maar zie er nergens iets van op het forum dus is er misschien iemand die er iets meer van weet

alvast merci

nicky
peterke1974
Mountainbiker

Post by peterke1974 »

beetje beter zoeken dan in het vervolg... :wink:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... light=peer
nicky
Mountainbiker

Post by nicky »

bedoelde van de versie van dit jaar

gaat deze wel hoor das de vraag

gr nicky
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Die gaat zeker door. :wink: Ik zal dan echter aan het puffen zijn op de halve marathon in Daun (vulkanbike) :oops: #-o
saiko
Test team

Post by saiko »

40,75km met 50 hoogtemeters :)
nicky
Mountainbiker

Post by nicky »

net geen 45km laatste stuk veel misgerede maar toch nog vlot binne de 2 uur rond
Theuske
Mountainbiker

Post by Theuske »

Vlak snel tochtje met veel stof.
Mogen voortaan 4 euro aftikken voor de inschrijving ofwel verplicht stempelkaart aanschaffen a 3 euro. Bij Fietspromo ist ook crisis zeker!

25% erbovenop, het gaat nogal.

Wordt toch stempelkaart ben ik bang want elke keer 4 euro voor wat sinasappel en sportdrank is wat veel van het goede.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

Het parcours viel me erg mee. Had een dreventocht verwacht maar tot aan de rust zaten er toch leuke stukjes in. Bordjes hingen voor mij goed, rustpost was goed en ook wel leuk om een rondje op het velodrome te rijden. Alleen jammer dat ik niet vooruit te branden was. Wilde zowieso rustig aan doen, mede met het oog op morgen, maar dat lukte maar al te goed. Het bolde bij mij gewoon niet. Mischien ook door de ruiterpaden die we veelal aandeden. Alleen gereden: 41 km met 21.7 gem. Morgen weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
O-biker
Mountainbiker

Post by O-biker »

Heb de 27 moeten doen, was nl. veel te laat vertrokken en moest op tijd terug. Ik vond het parcour vrij teleurstellend nl. brede ruiterpaden met massa's grind. Wel een paar mooie bosrijke stukjes maar helaas te weinig!! Een hoog gemiddelde was dan ook het resultaat :-(
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Was niet van plan om naar Peer af te zakken, maar vrouw en kind gingen winkelen, dus dan is de keuze rap gemaakt. Uit Hechtel vertrokken richting ski-piste, begin wa saai en de bevoorrading na 28 km kwam juist op tijd. Ik was om 13.00 h vertrokken en alleen nog sportdrank, banaan, appelsien en suikerwafel. De douche 3 km voor het einde was wel een leuke gimmick. al bij al toch een leuke zaterdagmiddag gehad en 60 km op de teller.
Post Reply