13/09/09 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

de bikers die moutenbikes van 3000 € hebben en te gierig zijn voor 7 € voor 73 of 92 km fun en plezier te geven met 3 bevoorradingen [-X

niemand zegt u dat ge hier moet komen rijden é
ge kunt evengoe een bloso gaan doen of uw eigen route, maar dan heb je geen bevoorrading, uitgepeild parcour, pech bijstand, en achteraf een goede apres met gelijkgestelden :lol:

er zijn toertochten die hun geld niet waarzijn dat geef ik toe maar dat zijn uitzonderingen (degene die ik gereden heb toch)
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Waar zijn we mee bezig #-o
Ik kom af van het verre zeetje en zaag toch ook niet over mijn benzine ?
En als alles in orde is wat is 5 euro dan
hopelijk is deze discussie afgerond en kan ik vandaag nog iets lezen over het parcours :wink:

Tot morgen in Oud Heverlee :wink:
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Marc wrote:
tommetoch wrote:groot gelijk! voor de rest mag ne fiets een pak geld kosten, maar 5€ is dan teveel ;-)
hier preekt men van 7€
als je lange afstanden doet (60km enmeer)zonder degelijk materiaal,hetgeen dikwijls wat duurder kost,begin je er beter niet aan.
Goedkoop materiaal komt in dit geval veel duurder uit door slijtage en breuk etc.
Tel daarbij dan 1a2 toertochten per weekend hé,vroeger werd er tochten georganiseerd door mensen die dat meer uit passie voor de sport deden.Mountainbike is ontstaan door tochtjes in de natuur onder vrienden.
Vandaag de dag moet alles opbrengen,ook vriendschap. Ik zeg niet dat het gratis moet zijn maar democratisch mag wel.
Als je als club iets wil organiseren is dat ook duurder geworden dan pakweg een paar jaar geleden, dus is het logisch dat de inschrijvingen mee omhoog gaan. Jullie gaan ook niks organiseren als dat meer geld kost dan er binnenkomt.

Niks houd jullie tegen om met een paar vrienden gaan rond te toeren, da's nog altijd gratis.

En verder discusieer ik hier niet meer over.
Marc
Mountainbiker

Post by Marc »

.:bert:. wrote:
Marc wrote:
tommetoch wrote:groot gelijk! voor de rest mag ne fiets een pak geld kosten, maar 5€ is dan teveel ;-)
hier preekt men van 7€
als je lange afstanden doet (60km enmeer)zonder degelijk materiaal,hetgeen dikwijls wat duurder kost,begin je er beter niet aan.
Goedkoop materiaal komt in dit geval veel duurder uit door slijtage en breuk etc.
Tel daarbij dan 1a2 toertochten per weekend hé,vroeger werd er tochten georganiseerd door mensen die dat meer uit passie voor de sport deden.Mountainbike is ontstaan door tochtjes in de natuur onder vrienden.
Vandaag de dag moet alles opbrengen,ook vriendschap. Ik zeg niet dat het gratis moet zijn maar democratisch mag wel.
Als je als club iets wil organiseren is dat ook duurder geworden dan pakweg een paar jaar geleden, dus is het logisch dat de inschrijvingen mee omhoog gaan. Jullie gaan ook niks organiseren als dat meer geld kost dan er binnenkomt.

Niks houd jullie tegen om met een paar vrienden gaan rond te toeren, da's nog altijd gratis.

5 jaar geleden kostte een toertocht 50 Frank nu 5a7€.Dus voeding is 4xmaal duurder geworden op die tijd?
Indien de huur van tapinstallaties en dergelijke veel duurder geworden zijn moet men dat in het bier doorrekenen en niet aan degene die voor het fietsen alleen komt.
tommetoch
Mountainbiker

Post by tommetoch »

ga dan ergens anders rijden. wat een gezever...
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Marc wrote:
.:bert:. wrote:
Marc wrote: hier preekt men van 7€

5 jaar geleden kostte een toertocht 50 Frank nu 5a7€.Dus voeding is 4xmaal duurder geworden op die tijd?
Indien de huur van tapinstallaties en dergelijke veel duurder geworden zijn moet men dat in het bier doorrekenen en niet aan degene die voor het fietsen alleen komt.
Weet je wat....organiseer zelf een TT...Wij komen allemaal rijden en jij verdiend genoeg om een heel jaar TT's te gaan rijden....

Persoonlijk vind ik dit de juiste gang van prijzen....iedereen mag iets verdienen voor het VELE werk dat ze er insteken....Als U niets verdiende ging U dan werken???

Maar mss is dit nu wel genoeg gezeverd over de "entrez" gelden op een TT en laat ons terug on Topic gaan....

Kijk er al enorm naar uit om morgen te starten bij de pompiers in Heverlee.....zal achteraf men(brandende) beentjes wel laten blussen met nen donkere of 3 #-o
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Dirty Daddy wrote:...Kijk er al enorm naar uit om morgen te starten bij de pompiers in Heverlee.....zal achteraf men(brandende) beentjes wel laten blussen met nen donkere of 3 #-o
That's the spirit :wink:
Granville31
Mountainbiker

Post by Granville31 »

Ga er morgen vroeg spijtig niet kunnen bij zijn. Spijtig want woonachtig in de streek weet ik hoe geweldig het hier is. Kunnen jullie achteraf een gedetailleerd plannetje posten zodat ik op zoek kan gaan naar wat ik nog niet ken?
tommetoch
Mountainbiker

Post by tommetoch »

idem!
Morgen vlammen!
Marc
Mountainbiker

Post by Marc »

Persoonlijk vind ik dit de juiste gang van prijzen....iedereen mag iets verdienen voor het VELE werk dat ze er insteken....Als U niets verdiende ging U dan werken???

Dus toch voor het GELD,neem dit niet verkeerd;jij durft er tenminste voor uitkomen.
Jij vermengt wel werk en hobby(sport)ik doe trouwens veel een andere club volledig zonder geldgejaag.
Voetballers doen ook alles voor het geld maar ja...
Post Reply