Cannondale 2011 - 2011 catalogen beschikbaar (p. 123)

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
J.E.
Mountainbiker

Re: prijzen

Post by J.E. »

native instinct wrote:
Herder Ronny wrote:
shiva wrote:echter , op de site zie ik die niet staan? of ben ik dom?
Neen, of toch een klein beetje :wink:
Het zijn enkel de USA modellen 2010 die momenteel online staan, de Europese versies komen later online, wanneer zal je snel genoeg weten van Mister T :-)
De Europese modellen wijken tamelijk af van de USA modellen... andere markt andere noden andere ...
Voor de Flash F1 bvb :
Op de site ( zie link ) http://www.cannondale.com/bikes/10/cusa/model-0FS1.html van cannondale
staat er voor de achterderrie een Sram X9 en shifters SRAM X7 alsook de remmen Elixir R zijn de gewone versie
in Belgie is dit voor de achterderrie een X0 de shifters X9 en de remmen de carbonversie. Ook andere type wielen ( wel allebei DT Swiss )
I know want ik ga hem morgen bestellen =D> :bounce: :wink:
[-o<

Tein maggek dau toch uk isch mé vlammen é!
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

tyro13 wrote:
native instinct wrote:
tyro13 wrote:Nog mensen die een nieuwe cannondale gaan bestellen? Misschien kunnen we samen of met meerdere naar 1 dealer gaan om zo een betere prijs te krijgen =P~

Ikzelf zou de flash 1 himod willen aanschaffen.
Op de site van de nederlandse dealer "rijwielpaleis" kan je ook de fotos al zien van de 2010 modellen maar wel nog niet de onderdelenlijst.
De Hi-MOD1 heeft full XTR, Avid Elixir CR mag Carbon remmen, FSA K-force cranck en een left carbon Sl en Xmax SLRs en als ge 5000 Euro op tafel legt krijg je nog 1 euro terug :wink: (zonder korting wel teverstaan he)
Euh [-X bij welke dealer staat hij 5000euro zonder korting? Ik heb hier de officiele prijslijst liggen. De flash1 himod kost zonder korting 5799. Misschien heb je u miskeken en heb je het over de scalpel1 himod die kost idd 4999
Ik vrees dat ik inderdaad ne kemel geschoten heb en de prijs van de Scalpel doorgegeven heb. #-o
Soit de prijs is inderdaad 5799€ bruto :oops:
Ik ga bestellen bij Cameleonbike in Deftinge
native instinct
Mountainbiker

Re: prijzen

J.E. wrote:
native instinct wrote:
Herder Ronny wrote: Neen, of toch een klein beetje :wink:
Het zijn enkel de USA modellen 2010 die momenteel online staan, de Europese versies komen later online, wanneer zal je snel genoeg weten van Mister T :-)
De Europese modellen wijken tamelijk af van de USA modellen... andere markt andere noden andere ...
Voor de Flash F1 bvb :
Op de site ( zie link ) http://www.cannondale.com/bikes/10/cusa/model-0FS1.html van cannondale
staat er voor de achterderrie een Sram X9 en shifters SRAM X7 alsook de remmen Elixir R zijn de gewone versie
in Belgie is dit voor de achterderrie een X0 de shifters X9 en de remmen de carbonversie. Ook andere type wielen ( wel allebei DT Swiss )
I know want ik ga hem morgen bestellen =D> :bounce: :wink:
[-o<

Tein maggek dau toch uk isch mé vlammen é!
Ge zult nog een maandje moeten wachten voor ik u op uw doos ga geven vrees ik :wink:
Ku
Mountainbiker

Post by Ku »

Heb het effe gescheckt en volgend antwoord gekregen

Retail price is 6299.99 but we can do for 5984.00 delivery price is £104
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

Ku wrote:Heb het effe gescheckt en volgend antwoord gekregen

Retail price is 6299.99 but we can do for 5984.00 delivery price is £104
intussen hebben ze hun prijs aangepast op de website!!
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Site staat gelukkig geblokkeerd bij mij... :lol:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Herder Steven wrote:Site staat gelukkig geblokkeerd bij mij... :lol:
Too late :lol:
Adje14
Mountainbiker

Post by Adje14 »

Niet echt de correcte topic, maar nu het hier toch besproken wordt: welk model Cannondale raden jullie aan in de prijsklasse 800-1400 EUR. Alu frame natuurlijk. Model 2009 of 2010...
native instinct
Mountainbiker

Eens binnenwippen bij een dealer momenteel zijn er serieuze kortingen op de 2009 modellen.
Anders eens kijken of de Flash F2 of F3 (2010) u interesseert
Post Reply