Cube reaction

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Wiez
Mountainbiker

Cube reaction

Post by Wiez »

Hallo,
ben op zoek naar een nieuwe bike en heb mijn zinnen gezet op een
Cube reaction ( carbon of alu versie ). heeft iemand ervaring met deze
fiets? ik vind ze er goed uitzien en hebben een goede prijs/kwaliteit
verhouding. of ben ik mis?
graag reactie van mensen die een cube reaction hebben of hadden.
TS biker
Mountainbiker
Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Post by TS biker »

aan uw uitleg kan ik niet veel toevoegen, ze zijn idd sterk prijs/kwaliteit.
dude
Mountainbiker

Post by dude »

Ik heb een cube reaction (aluminium) en ben er heel tevreden over. Heb hem nu een kleine twee jaar, toch al stevig mee gebiked in pyreneeën en nog geen enkel probleem mee gehad.
Persoonlijk zou ik een beetje schrik hebben van een carbonnen mtb. Voor mijn carbonnen koersfiets heb ik immers al een nieuw kader mogen kopen omdat mijn broer hem per ongeluk ongelukkig had laten vallen. Met mtb heb je sowieso al wat meer kans op valpartij dus... Nu ja ik heb misschien ook gewoon pech gehad met koersfiets :-?
Edwin133
Mountainbiker

Post by Edwin133 »

Heb de mijne 3 maanden. Stevig gebiked op verschillende plekken, zowel La Roche en Houffalize als Overijse en Holsbeek. Vorige week pat afgebroken en enorm veel schade. Blijkbaar geen garantie en teleurgesteld in.
Voor de rest zeer tevreden van fiets alleen dat dit veel te vroeg is voor schade. Geen respons van importeur of lbs. Ik koop geen Cube meer en ben aan het uitkijken voor ander degelijk merk waar ik wel op garantie kan vertrouwen. bv. Scott.... Cube is qua afwerking top maar kader ed. die eigen zijn aan merk zijn minder. De lak springt er af door er maar naar te zien. De XT groep is top maar is van Shimano en niet van Cube....
Grtz
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

een pat is bedoeld om af te breken wanneer je ergens hapert bvb een tak ofzo
of valt
maar garantie op een pat heb je nergens bij geen enkele fiets
de mijne was 1week oud , xt derrie kapot pat af , krassen,..
heb nooit de moeite gedaan om te gaan naar lbs want was mijn eigenfout
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Edwin133 wrote:Heb de mijne 3 maanden. Stevig gebiked op verschillende plekken, zowel La Roche en Houffalize als Overijse en Holsbeek. Vorige week pat afgebroken en enorm veel schade. Blijkbaar geen garantie en teleurgesteld in.
Voor de rest zeer tevreden van fiets alleen dat dit veel te vroeg is voor schade. Geen respons van importeur of lbs. Ik koop geen Cube meer en ben aan het uitkijken voor ander degelijk merk waar ik wel op garantie kan vertrouwen. bv. Scott.... Cube is qua afwerking top maar kader ed. die eigen zijn aan merk zijn minder. De lak springt er af door er maar naar te zien. De XT groep is top maar is van Shimano en niet van Cube....
Grtz
't is wel een deel van die groep da uwe miserie heeft bezorgd,maar is idd wel top.
Jij hebt pech gehad,steek het niet op Cube.Zoals jonatan al zei'je hebt nergens garantie op een pat'
Wiez
Mountainbiker

Post by Wiez »

is het lakwerk echt zo slecht?
TS biker
Mountainbiker
Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Post by TS biker »

Wiez wrote:is het lakwerk echt zo slecht?
ik doe het merk reeds een jaar of 4 en heb geen enkele klacht gehad over slechte lak ... en de geanodiseerde zwarte frames zijn helemaal top !
MTB NURSE
Mountainbiker

Post by MTB NURSE »

Beste,

heb sinds enkele maanden een CUBE REACTION alu aangekocht met XT afmontage
kleur is BLACK aniodized (erg makelijk en krasbestendig)
al wat kilometers mee gedaan en geen problemen te melden
prijs/kwaliteit zijn deze moeilijk te kloppen denk ik
Wiez
Mountainbiker

Post by Wiez »

ik heb het niet zo voor de zwart geanodiseerde uitvoering. maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak
Post Reply