Tompie, kunde gij nie afkomen om den après af te werken?Tompie08 wrote:tokki afrit 16 wrote:.:bert:. wrote: Ja lap, hier gaan we dus ook een reputatie krijgen![]()
Geen probleem... 12 vaten donkere en 4 vaten blonde Leffe zijn al in voorraad.....![]()
![]()
![]()
![]()
Tokki
Ssssshhhttttt!!!!![]()
Het is al erg genoeg dat ik in de lappenmand lig en niet kan biken, laat de leuke après-verhalen dus zeker maar achterwege vooralleer ik helemaal een inzinking krijg...![]()
Geniet van deze leuke rit (en de fijne aprés aan de kazerne)!!!!
13/09/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- .:bert:.
- Mountainbiker
- jonathan_s
- Mountainbiker
Post by jonathan_s »
Vraagje,
Hoeveel meer tijd nemen jullie gewoonlijk om dit soort MTB track af te leggen ten opzichte van een road-track als het aantal hoogtemeters en afstand gelijk zijn.
Ik ben aan het overwegen de 73km te doen. Zoals altijd ga ik per eenwieler, maar twijfel of dit haalbaar gaat zijn binnen een redelijke tijd. Ik heb al wegritten tot 122km gedaan, en MTB routes tot 50km.
Probleem is dat ik zondag sowieso nog 20km er bij moet tellen om tot aan het station te geraken en terug.
Tot hoe laat kunnen we aankomen? Op de website staat niet echt een uur, of is het gewoon zolang het licht is?
Hoeveel meer tijd nemen jullie gewoonlijk om dit soort MTB track af te leggen ten opzichte van een road-track als het aantal hoogtemeters en afstand gelijk zijn.
Ik ben aan het overwegen de 73km te doen. Zoals altijd ga ik per eenwieler, maar twijfel of dit haalbaar gaat zijn binnen een redelijke tijd. Ik heb al wegritten tot 122km gedaan, en MTB routes tot 50km.
Probleem is dat ik zondag sowieso nog 20km er bij moet tellen om tot aan het station te geraken en terug.
Tot hoe laat kunnen we aankomen? Op de website staat niet echt een uur, of is het gewoon zolang het licht is?
- tokki afrit 16
- Mountainbiker
Post by tokki afrit 16 »
Een verplicht aankomstuur is er uiteraard niet, wel is het zo dat de bevoorradingen niet de hele dag zullen blijven staan... en dat we vanaf een bepaald uur reeds zullen beginnen met het opruimen van de bepijling.jonathan_s wrote:Vraagje,
Uiteraard zal het laatste stuk van de tocht het langst blijven staan...
Grtzz
Tokki
- tokki afrit 16
- Mountainbiker
Waarschuwing !!!
Post by tokki afrit 16 »
Vandaag hebben we vernomen de er op zondag in het natuurgebied "Koeheide" te Bertem de "Koeheidedag" wordt gehouden.
Dit wil blijkbaar zeggen dat er in dit natuurgebied GELEIDE WANDELINGEN worden georganiseerd...
Bij deze wil ik alle bikers vragen om enige omzichtigheid en voorzichtigheid te hanteren indien deze wandelaars dezelfde paden zouden gebruiken als wij.
Ik ga zaterdag kontakt opnemen met de organisatoren van deze "Koeheidedag" om hen te verwittigen van onze mtb tocht en eveneens begrip te vragen voor de vele bikers die er zullen passeren.
Dus graag wat wederzijds respect zodat conflicten vermeden kunnen worden.
Grtzz
Tokki
Dit wil blijkbaar zeggen dat er in dit natuurgebied GELEIDE WANDELINGEN worden georganiseerd...
Bij deze wil ik alle bikers vragen om enige omzichtigheid en voorzichtigheid te hanteren indien deze wandelaars dezelfde paden zouden gebruiken als wij.
Ik ga zaterdag kontakt opnemen met de organisatoren van deze "Koeheidedag" om hen te verwittigen van onze mtb tocht en eveneens begrip te vragen voor de vele bikers die er zullen passeren.
Dus graag wat wederzijds respect zodat conflicten vermeden kunnen worden.
Grtzz
Tokki
- devil biker
- Mountainbiker
Re: Waarschuwing !!!
Post by devil biker »
uiteraard zullen we begrip hebben voor de andere bos gebruikers.tokki afrit 16 wrote:Vandaag hebben we vernomen de er op zondag in het natuurgebied "Koeheide" te Bertem de "Koeheidedag" wordt gehouden.![]()
Dit wil blijkbaar zeggen dat er in dit natuurgebied GELEIDE WANDELINGEN worden georganiseerd...![]()
![]()
![]()
Dus graag wat wederzijds respect zodat conflicten vermeden kunnen worden.![]()
![]()
Grtzz
Tokki
dus als we wandelaars tegen komen, dan nemen we gas terug en drijven we ons gemiddelde naar omlaag
en zeggen we ze een goededag
Vind dat de inschrijvingen wel op geslagen zijn tegenwoordig!!Ik weet nog goed dat de men vroeger 50frankskes was.Tegenwoordig kost het makkelijk 5 euro en dat is toch 200 frank voor de extra bevoorradingen. Kost dat nu zo veel.Want in wallonie houden ze toch meer rekening met de economische krisis.Daar is het inschrijvings geld niet zo prijzig.

- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
vind 5 € vo 52 km en 7 € voor de 73 en 92 km ni gek voor uren plezier en een mooie uitgestippelde tocht.Dreamer wrote:Vind dat de inschrijvingen wel op geslagen zijn tegenwoordig!!Ik weet nog goed dat de men vroeger 50frankskes was.Tegenwoordig kost het makkelijk 5 euro en dat is toch 200 frank voor de extra bevoorradingen. Kost dat nu zo veel.Want in wallonie houden ze toch meer rekening met de economische krisis.Daar is het inschrijvings geld niet zo prijzig.![]()
ze steken der tenslotte ook een jaar werk in é.
gun het ze van harte
hier preekt men van 7€tommetoch wrote:groot gelijk! voor de rest mag ne fiets een pak geld kosten, maar 5€ is dan teveel
als je lange afstanden doet (60km enmeer)zonder degelijk materiaal,hetgeen dikwijls wat duurder kost,begin je er beter niet aan.
Goedkoop materiaal komt in dit geval veel duurder uit door slijtage en breuk etc.
Tel daarbij dan 1a2 toertochten per weekend hé,vroeger werd er tochten georganiseerd door mensen die dat meer uit passie voor de sport deden.Mountainbike is ontstaan door tochtjes in de natuur onder vrienden.
Vandaag de dag moet alles opbrengen,ook vriendschap.Ik zeg niet dat het gratis moet zijn maar democratisch mag wel.