betrouwbare lbs, regio herentals-lier-zandhoven?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Swannie wrote:
RODONDO wrote:GEEN RECLAME, MAAR MTB RUDY IS ECHT AANRADER
idd, de Rudi en den hendrickx zijn de enige 2 deftige vlo-makers in herentals, bij All bikes kan je beter wegblijven...
Ik heb mijn fiets daar gekocht (All-bikes)... Toen kende ik er nog niets van en het leek mij een goede winkel... Nu weet ik ondertussen ook wel dat er betere fietsenmakers zijn, zoals vb Mtb Rudi..
Maar dat All bikes zo erg is dat je er beter wegblijft...? Slechte ervaringen mee?
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

:lol:
té veel slechte ervaringen van mezelf en kameraden.
voorbeeldje: ik ging er kijken voor nen mtb, en er stond er ene
met een alu Axima vork, den verkoper (niet den Bengt, eigenaar, maar die met z'n ringbaardje) begint: dit is dus dé beste vaste vork, nen Pace, ik begin te lachen, ik zeg: dat is nen Axima, en die gast bleef maar beweren dat dat nen Pace was, ik vraag hem: waarom staat er dan Axima op? Hij: dat is dien type van Pace, waarop ik antwoord, volgens mij bedoelt ge nen RC31, hij weer beweren dat ik ne zeveraar was en toestanden... ik kwam hem een paar dagen later tegen aan kruisberg, en ik reed toen met m'n mudbike met een Pace RC31 op, die gast keek nogal :lol:
Nog een voorbeeldje: ne maat van mij z'n achterste schijfrem van z'n trek 8500 was kapot (hayes hfx9), doet die er binnen, krijgt na een week telefoon: je kan kiezen: ofwel een geheel nieuw schijfremsysteem want deze kunnen we niet meer krijgen, ofwel overschakelen naar v-brake's, ofwel nen andere vlo #-o Toevallig stond het type van Hayes, dat hij had voor 89€ in promo bij Barracuda, wij dat afgeprint en daarmee naar All-bikes, die manne van: ow, dat wisten we niet :roll:

Moet wel zeggen dat deze dingen een 2-tal jaar geleden zijn, mss dat de zaak nu verbeterd is?
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Ja zulke verhalen heb ik ook al een aantal keer gehoord :P
Toen ik men bike pas had ( 2-3 jaar geleden) had ik direct last met mijn schijfremmen. Na 1 keer in het bos te rijden in de modder enz bleven ze een ongeloofelijk irritant geluid maken.. zelfs na reinigen etc. Ik had ook het gevoel dat ze niet meer goed werkten. 2 keer mee naar de all bikes gegaan en 2 keer kreeg ik een dikke rekening waarna ze zeiden dat alles in orde was.. Ik weet niet meer wat ze toen vervangen/ gemaakt hebben maar het was direct terug naar de knoppen.
Toen ben ik op aanrader van een makker naar mtb rudi gegaan.. 2 dagen later ==> Gemaakt. Er was blijkbaar een fout met de plaatjes in mijn schijfremmen ... (Ofwel was dat de fout van All bikes die ze al een paar keer vervangen had) Maar in ieder geval het was super goed gemaakt en nog lang mee gereden.

Ik moet ook wel zeggen dat ze de laatste tijd percies wat beter zijn geworden. Buiten 1 norse fietsenmaker gerekend :p
Post Reply