Zit hier met een Manitou Axel waarvan de lockout niet meer werkt. Vering zelf is nog in orde maar volledig dicht of open maakt geen verschil. Vering blijft gewoon vol open staan.
Iemand ervaring met dergelijk probleem en mogelijke oplossing?
suggesties voor betrouwbare lbs zijn zeker welkom!
betrouwbare lbs, regio herentals-lier-zandhoven?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ik ben van grobbendonk en ik ga altijd naar de All bikes in Herentals...
Er zijn er enkele goeien in herentals hoor...
Persoonlijk vind ik dat mtb Rudi (herentals) nog altijd een van de betere(de beste) is.
Iets dichter bij jou is van der plas in Zoersel... Daar heb ik ook al goede dingen over gehoord.
Nu even geheel off topic...
Ik heb zelf een Trek 6500 met een manitou Axel erop... Ik vind dit persoonlijk een slechte vork...
Ik zie dat je een 8500 hebt.. Stond die Axel daar standaard op of...?
Er zijn er enkele goeien in herentals hoor...
Persoonlijk vind ik dat mtb Rudi (herentals) nog altijd een van de betere(de beste) is.
Iets dichter bij jou is van der plas in Zoersel... Daar heb ik ook al goede dingen over gehoord.
Nu even geheel off topic...
Ik heb zelf een Trek 6500 met een manitou Axel erop... Ik vind dit persoonlijk een slechte vork...
Ik zie dat je een 8500 hebt.. Stond die Axel daar standaard op of...?
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Friso,ik denk dat ze je goed bij je pietje hebben,als ik het zo kan zeggen.
Orgineel staat er onder een trek 8500 een Fox-vork en ooit (enkele jaren geleden)1keer is een Sid als ik me niet vergis.
Dat is een prijsverschil van minstens 500Eurokes tegenover een Axel.
Waar heb je dit gechekt?
Orgineel staat er onder een trek 8500 een Fox-vork en ooit (enkele jaren geleden)1keer is een Sid als ik me niet vergis.
Waar heb je dit gechekt?
Dat was dus ook waar ik voor vreesde...Sandcrawler wrote:Friso,ik denk dat ze je goed bij je pietje hebben,als ik het zo kan zeggen.
Waar heb je dit gechekt?