13/09/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
info
Post by pierrot le fou »
Vanwege organisatie :
De 93 km is op het plan zichtbaar als één grote lus , maar op de stukken waar de trajecten elkaar bijna raken , kan je inkorten .
Indien U drie extra lussen maakt hebt u 93 km
Met de inkortingen kan u dus toveren met uw eigen afstand .
Gelieve op voorhand het plan dat uithangt in de kazerne goed te bestuderen .
Zo kunnen mannen en vrouwen samen vertrekken , met verderop afsplitsing , en waarbij de beste één lus extra neemt , om bij de volgende samenkomst terug samen te rijden .
Probeer deze TT mee te pikken .!!!!!!
Dit parcoers is zwaarder dan je denkt .
Maak gebruik van de bevoorradingen .
De 93 km is op het plan zichtbaar als één grote lus , maar op de stukken waar de trajecten elkaar bijna raken , kan je inkorten .
Indien U drie extra lussen maakt hebt u 93 km
Met de inkortingen kan u dus toveren met uw eigen afstand .
Gelieve op voorhand het plan dat uithangt in de kazerne goed te bestuderen .
Zo kunnen mannen en vrouwen samen vertrekken , met verderop afsplitsing , en waarbij de beste één lus extra neemt , om bij de volgende samenkomst terug samen te rijden .
Probeer deze TT mee te pikken .!!!!!!
Dit parcoers is zwaarder dan je denkt .
Maak gebruik van de bevoorradingen .
Last edited by pierrot le fou on Thu 10 Sep 2009 18:08, edited 1 time in total.
- tokki afrit 16
- Mountainbiker
Post by tokki afrit 16 »
Inschrijvingsprijzen liggen als volgt:bike-lover wrote:hoeveel is de inschrijving voor de 73 km en krijgen vergunningshouders
korting
28 en 40 km >> 3,50 EURO
52 km >> 5,00 EURO
73 en 92 km >> 7,00 EURO
Op de Safety Jogger kalender wordt vanwege de overkoepelende organisatie spijtig genoeg geen korting gegeven voor vergunninghouders.
Grtzz
Tokki
- tokki afrit 16
- Mountainbiker
Post by tokki afrit 16 »
Onze tocht volgt idd een andere streek dan de Meerdael Classic. De volgende gemeenten worden doorkruist:Mister No Chaïn wrote:Het is niet hetzelfde gebied, de Meerdael Classic gaat richting Wallonië door de bossen van Meerdael terwijl deze meer tussen Leuven en Brussel blijft en meer veld dan bos. 2 jaar terug heb ik beide gereden en eigenlijk moet deze TT niet echt onder doen voor Meerdael wat mij betreft, ik betwijfel of je het je gaat beklagen om richting Heverlee af te zakkenOakley wrote:Wel hetzelfde gebied??Mister No Chaïn wrote: Geen enkele.
De Meerdael Classic heeft ons aangenaam verrast. Als deze tocht net zo leuk is, dan is het voor ons de 170 km rijden vanuit Rotterdam wel waard.. Deze keer zal ik opnieuw van de partij zijn, we twijfelen enkel nog over welke afstand
Heverlee; Egenhoven; Korbeek Dijle; Neerijse; Loonbeek; Leefdaal; Bertem; Everberg; Meerbeek; Winksele om zo terug te keren naar Heverlee.
Dit geheel zorgt voor een aaneenschakeling van heuvelachtige wegen waar men zich in het begin makkelijk op verkijkt... (1200Hm/92km)
Dus in ieder geval zeer de moeite waard om af te zakken naar onze regio vanuit Rotterdam of van het zeetje...
Grtzz
Tokki
- .:bert:.
- Mountainbiker
Ik heb iets gehoord van de 73 te doen, ik denk da'k voor de 92 ga.Goffe wrote:Kom ook af voor de 52 of 73 (naargelang wat de collega Megabikers doen). Waar zit het verschil tussen deze 2 afstanden???
Mij altijd al goed geamuseerd bij deze TT en dit keer extra veel goesting omdat ik Diest moest missen
- devil biker
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Gaan we evenveel kasseien te "fretten" krijgen als op de Meerdael Classic???Kwestie van men vork wat "op" te blazen( Rockshox Al Quada
)