Ik ben al 25 jaar bij den ABL. Van opleiding gevechtsgenie (springstoffen en bruggenbouw) maar nu zit ik al zeven jaar achter een computer.
Dat mocht wel na 18 jaar, in weer en wind, in't bos gezeten te hebben vind ik.
Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Scale
- Kerstman
jonathan wrote:dus jij test de machines waarvoor ik de onderdelen lever(de)Scale wrote:
.....en véél stempelen.....
wij werken onderdelen af in onderaanneming
onderdelen die er de laatste maanden niet zijn door gebrek aan organisatie van de plastrons met hun (véél te) hoge lonen......en wij maar inleveren iedere maand.....suckers zijn het !!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
en nu zijn het die van HR die hun diplomatieke kunstjes moeten bovenhalen om de rust te vrijwarenScale wrote: onderdelen die er de laatste maanden niet zijn door gebrek aan organisatie van de plastrons met hun (véél te) hoge lonen......en wij maar inleveren iedere maand.....suckers zijn het !!
- Scale
- Kerstman
rust moet er voor mij g*dv*r*d*m*e niet zijn hoor......ikke met de fiets wrote:en nu zijn het die van HR die hun diplomatieke kunstjes moeten bovenhalen om de rust te vrijwarenScale wrote: onderdelen die er de laatste maanden niet zijn door gebrek aan organisatie van de plastrons met hun (véél te) hoge lonen......en wij maar inleveren iedere maand.....suckers zijn het !!![]()
![]()
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
is "gemoederen bedaren" dan meer van toepassing misschien ? (tja, blijven onderhandelen héScale wrote: rust moet er voor mij g*dv*r*d*m*e niet zijn hoor......
- duff
- Mountainbiker
in juni nog onder de scan gemoeten in gbergen na een val met de mtb in de regiotour.shaft wrote:Ikke technoloog medische beeldvorming maw fotokes en ct's nemen...
duuuuus als je in of rond het geraardsbergse een tuimeling maakt en ge breekt iets is de kans groot da ik je zie passeren hier op de radiologie
![]()
grtzzz
conclusie, sleutelbeen was gebroken
- orbeabikerfun
- Mountainbiker
Post by orbeabikerfun »
haha das just dade goe gezegdkawa wrote:@KoenVAG; als je punt 4 vervelend vind aan je job wordt het misschien eens tijd om bij een Japans automerk te gaan werken
- orbeabikerfun
- Mountainbiker