Onderschriften weg?
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Onderschriften weg?
Post by StrammerMax »
Ik heb mijn onderschrift gewijzigd en het kwam niet meer onder m'n berichten te staan. Daarna heb ik gemerkt dat de onderschriften bij iedereen verdwenen zijn! Hoe komt dat?
zijn er "forumgebruikers" die zich hieraan stoorden?manitou. wrote:en veel te vaak reclame,storende grote afbeeldingen enzo...Beny wrote:daar staan dikwijls links in naa homepages, websites, ...Dr.Gonzo wrote:Das wel jammer dat !!!
daarom zijn dus de onderschriften afgeschaft wegens het enorm grote misbruik ervan
dus ze blijven weg
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
zolang je maar niet persoonlijk misbruikt wordt zou ik het zeggen is er geen probleemmanitou. wrote:en veel te vaak reclame,storende grote afbeeldingen enzo...Beny wrote:daar staan dikwijls links in naa homepages, websites, ...Dr.Gonzo wrote:Das wel jammer dat !!!
daarom zijn dus de onderschriften afgeschaft wegens het enorm grote misbruik ervan
dus ze blijven weg