06-09-09 Olloy-sur-Viroin

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

wat was dit hier dit jaar in vergelijking met 2008............heel gevarieerde,prachtige toertocht maar loodzwaar.....weinig of geen recuperatiestroken en hier en daar wel trickky op de glibberige ondergrond.en zalig durende single-tracks

Proficiat Catsbikers...op alle vlakken =D> =D> =D>
De mooiste tocht die ik hier en in Belgie ooit reed op 9jaar mtb-en, dus zeker geen spijt van het vroege opstaan en verre verplaatsing

Bij leven en welzijn zien ze mij hier in 2010 weer
mtbonly
Mountainbiker

Post by mtbonly »

Voor mij was het de vijfde deelname, en deze was één van de betere, maar zeker de zwaarste!

Stop nu maar met reclame maken, want anders staan we daar volgend jaar misschien wel in de file :-D
bergrat
Mountainbiker

Post by bergrat »

Twas Echt de MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX
Voor dit haal ik men fiets echt buiten .2004 2005.2006.2007.2008.vondt ik leuk, maar dit jaar overtreft alles. verder ssssssssssssssssssssst, hou het gezellig
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

dit was mountainbike (technisch en zo moet het ) van de bovenste plank gwn zalig
de mooiste dat ik al gereden heb ,nog iets mooier dan in 2007 in viroin
vele single-tracks en zwaar (de 65 gedaan)
prachtig gwn
zeker tot de volgende keer
:-D :-D :-D
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Het verslag van Herder Ronny...

http://www.herders.be/verslagen/2009/0906.html
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

bergrat wrote:Twas Echt de MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX
Voor dit haal ik men fiets echt buiten .2004 2005.2006.2007.2008.vondt ik leuk, maar dit jaar overtreft alles. verder ssssssssssssssssssssst, hou het gezellig
@ bergrat : volgens mij ben je een aantal AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA's vergeten. :wink:

t'ja,zonder twijfel ,in belgenland met stip op mijn "THE BEST of" op nummer 1.

Hopelijk voor hun jubileumeditie een uitsmijter met drie cijfers [-o< [-o< .
Ik begin er alvast voor te trainen :wink:

@ de volledige groep van de Catsbikers : SUPER wat jullie ons voor de wielen geschoteld hebben en merçi voor de vriendelijke ontvangst.
ps :bestel alvast maar 1000 worsten voor de komende editie en a.u.b. geen compassie met ons :

laat de hoogtemeters ontsporen en de afdalingen leiden tot in de hel,
de chimay daarna ,red ons wel. :wink:

@ de twee mannen van club SKELLE,tot volgend jaar ,het was een gezellig samenzijn.Jammer van de gehavende knie,verzorg je goe.
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

En dan zeggen dat ik deze editie aan mij voorbij heb moeten laten gaan :cry:

Maar goed we zullen hier in 上海 kijken of we nog een ritje kunnen doen tussen het werk in :-) , de natuur is hier immers prachtig in de onmiddelijke omgeving.
heuveltje
Mountainbiker

Post by heuveltje »

"
@ de twee mannen van club SKELLE,tot volgend jaar ,het was een gezellig samenzijn.Jammer van de gehavende knie,verzorg je goe.[/quote]

bedankt voor het medeleven.de knie meer pijn dan zaterdagen zondag,binnen en buiten genaaid,trekt allemaal tegen,bijna nie stappen

bedankt herders voor de kennismaking

grt heuveltje
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Herder Steven wrote:Het was AF ginder! Spijtig dat de organisator content is met dit aantal deelnemers, meer moeten het er niet zijn! Daarom: enkel wie vandaag gereden heeft, mag volgend jaar terugkomen! :P
Ben bij de gelukkigen :bounce:

Ondanks de enorme pijnscheuten in mijn rug, toch 15kms off-road van dit schitterende parcours kunnen meepikken. Helaas was de pijn bij off-road niet te doen en ben ik na de 1e bevoorrading langs de weg terug naar Olloy gereden. Aangekomen met 30 km op de teller, goed voor 2u bikeparadijs :wink:

Dankzij de herdertjes en mannen van Skelle zeer aangename en zeer lange après gehad !

@Heuveltje: Spoedig herstel, reken maar op een weekje ongemak en pijn vrees ik... I know :-?

Samengevat :^o
- niets te zien
- mega slecht
- mij ziet ge hier nooit meer !
:^o
heuveltje
Mountainbiker

Post by heuveltje »

Knurrebikers lady,je rug goe later verzorgen,kinesitherapie manuele
therapia aan te raden,in ons dorp zeer goeie praktijk,spijtig beetje ver voor u.
enkele jaren gewerkt in antwerpen, voor beroeps sporters alle moto crossers kwamen langs die hebben alles gebroken en rugklachten
enz...

spoedig herstel, tot volgende mtb rit,apré

grt heuveltje.
Post Reply