13/09/09 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

De Slijkfretters zullen ook hier aan de start verschijnen....Hopelijk ben ik zelf genezen tegen dan....komen de laatste bergop trainingskiometers opdoen iov de GP Roel Paulissen....
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Deze wil ik nog wel eens komen rijden..
jonathan_s
Mountainbiker

Post by jonathan_s »

Waarschijnlijk rijd ik mee met de eenwieler. 70km als het haalbaar is.
letsgetloose
Mountainbiker

Post by letsgetloose »

Wss rijden wij mee met de club, het wordt dit of Godefroy
mambo en co
Mountainbiker

Post by mambo en co »

wtc pellenberg zal ook aanwezig zijn .zal zeker en mooie rit worden
rockrider
Mountainbiker

heverlee

Post by rockrider »

Hey iedereen en vooral organisatoren,

door omstandigheden kan ik zondag niet langskomen naar jullie tocht, maar mocht het parcours reeds de zaterdag uitgepijld zijn dan kom ik heel graag af. Ik weet dat dit een vervelende vraag is, maar ik kom heel graag naar de regio van Heverlee en vandaar even de vraag.

vele groetjes,
Steven
wilco1111
Mountainbiker

Post by wilco1111 »

Kan iemand mij vertellen of de route van de 92 km overeenkomsten heeft met de route van zondag 5 juli 2009??(Meerdael Classic te Oud-Heverlee)
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

wilco1111 wrote:Kan iemand mij vertellen of de route van de 92 km overeenkomsten heeft met de route van zondag 5 juli 2009??(Meerdael Classic te Oud-Heverlee)
Geen enkele.
Oakley
Mountainbiker

Post by Oakley »

Mister No Chaïn wrote:
wilco1111 wrote:Kan iemand mij vertellen of de route van de 92 km overeenkomsten heeft met de route van zondag 5 juli 2009??(Meerdael Classic te Oud-Heverlee)
Geen enkele.
Wel hetzelfde gebied??
De Meerdael Classic heeft ons aangenaam verrast. Als deze tocht net zo leuk is, dan is het voor ons de 170 km rijden vanuit Rotterdam wel waard.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Oakley wrote:
Mister No Chaïn wrote:
Geen enkele.
Wel hetzelfde gebied??
De Meerdael Classic heeft ons aangenaam verrast. Als deze tocht net zo leuk is, dan is het voor ons de 170 km rijden vanuit Rotterdam wel waard.
Het is niet hetzelfde gebied, de Meerdael Classic gaat richting Wallonië door de bossen van Meerdael terwijl deze meer tussen Leuven en Brussel blijft en meer veld dan bos. 2 jaar terug heb ik beide gereden en eigenlijk moet deze TT niet echt onder doen voor Meerdael wat mij betreft, ik betwijfel of je het je gaat beklagen om richting Heverlee af te zakken ;-). Deze keer zal ik opnieuw van de partij zijn, we twijfelen enkel nog over welke afstand :-)

In het topic van vorig jaar staat er een plannetje
Image
Post Reply