13/09/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
De Slijkfretters zullen ook hier aan de start verschijnen....Hopelijk ben ik zelf genezen tegen dan....komen de laatste bergop trainingskiometers opdoen iov de GP Roel Paulissen....
- jonathan_s
- Mountainbiker
- letsgetloose
- Mountainbiker
-
mambo en co
- Mountainbiker
heverlee
Hey iedereen en vooral organisatoren,
door omstandigheden kan ik zondag niet langskomen naar jullie tocht, maar mocht het parcours reeds de zaterdag uitgepijld zijn dan kom ik heel graag af. Ik weet dat dit een vervelende vraag is, maar ik kom heel graag naar de regio van Heverlee en vandaar even de vraag.
vele groetjes,
Steven
door omstandigheden kan ik zondag niet langskomen naar jullie tocht, maar mocht het parcours reeds de zaterdag uitgepijld zijn dan kom ik heel graag af. Ik weet dat dit een vervelende vraag is, maar ik kom heel graag naar de regio van Heverlee en vandaar even de vraag.
vele groetjes,
Steven
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Geen enkele.wilco1111 wrote:Kan iemand mij vertellen of de route van de 92 km overeenkomsten heeft met de route van zondag 5 juli 2009??(Meerdael Classic te Oud-Heverlee)
Wel hetzelfde gebied??Mister No Chaïn wrote:Geen enkele.wilco1111 wrote:Kan iemand mij vertellen of de route van de 92 km overeenkomsten heeft met de route van zondag 5 juli 2009??(Meerdael Classic te Oud-Heverlee)
De Meerdael Classic heeft ons aangenaam verrast. Als deze tocht net zo leuk is, dan is het voor ons de 170 km rijden vanuit Rotterdam wel waard.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Het is niet hetzelfde gebied, de Meerdael Classic gaat richting Wallonië door de bossen van Meerdael terwijl deze meer tussen Leuven en Brussel blijft en meer veld dan bos. 2 jaar terug heb ik beide gereden en eigenlijk moet deze TT niet echt onder doen voor Meerdael wat mij betreft, ik betwijfel of je het je gaat beklagen om richting Heverlee af te zakkenOakley wrote:Wel hetzelfde gebied??Mister No Chaïn wrote:Geen enkele.wilco1111 wrote:Kan iemand mij vertellen of de route van de 92 km overeenkomsten heeft met de route van zondag 5 juli 2009??(Meerdael Classic te Oud-Heverlee)
De Meerdael Classic heeft ons aangenaam verrast. Als deze tocht net zo leuk is, dan is het voor ons de 170 km rijden vanuit Rotterdam wel waard.
In het topic van vorig jaar staat er een plannetje