06/09/2009 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

looike wrote:waar kun je de foto's terugvinden die vlak na de bevoorrading zijn getrokken ?
guyve (hier op het forum) heeft een hele reportage gemaakt, waarvoor dank =D>
http://picasaweb.google.be/guy.van.else ... irectlink#
http://picasaweb.google.be/guy.van.else ... irectlink#
Beny
Mountainbiker

Re: Van een Papegaai en een hond met een rood koppeke!

Post by Beny »

StrammerMax wrote:Maar degene die vandaag zijn beste dag beleefd heeft is de kleine hond aan de aankomst wiens koppeke rood zag omdat hij zich overal in die lege pastapotjes op de grond probeerde te wurmen! Grappig beestje! :P Hij luisterde anders goed als hij geroepen werd!
We denken eraan om hem als mascotte aan te stellen :-D
Deze was echt geliefd bij iedereen
Ik vrees wel dat hij een weekje op dieet moet #-o :-D
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

StrammerMax wrote: ik heb mannen van Secret Trails zien zitten (maar ik ken ze niet)
How how, we zijn al bekend :lol: =D>

Diegene die daar waren : Twin Power, Hemd, Parcival, sTTevie en ikke 8)
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

KoRn wrote:
StrammerMax wrote: ik heb mannen van Secret Trails zien zitten (maar ik ken ze niet)
How how, we zijn al bekend :lol: =D>

Diegene die daar waren : Twin Power, Hemd, Parcival, sTTevie en ikke 8)
Ik denk da jullie al langer bekend zijn :-D
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

ist waar, we hadden wel al een vermoeden maar nu weten we het zeker :lol:

Style is everything :lol: okay, onnozel zijn helpt ook wel natuurlijk
Alexos
Mountainbiker

Post by Alexos »

Ook deelgenomen voor de 40 km. Benen te snel kapotgereden... na 40 km was de jus echt op en dan besloten om op de singel het MTB-bordje te volgen naar de parking #-o Was ik vergeten dat daar nog een pittig klimmetje inzat. Blijven doorgaan en de benen nog eens leten branden. Ben dan men fietsmaatje toch nog een stuk tegemoet gereden om samen over de finish te rijden..... Prima organisatie, groen banaantje ligt nog op men maag :-D .

Fotgraaf ben ik niet tegengekomen #-o
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Gisteren vanuit Bekkevoort met de fiets naar Diest afgezakt voor de 104km (een totaal van 131km), was vroeg daar dus zeer vlotte inschrijving, de bepijling was zeer goed en de bevooradingen waren ook goed vond ik. De pasta achteraf smaakte mij wel, kon het een beetje gebruiken voor de terugweg. Van mij een dikke pluim voor de organisatie =D> =D> =D> . Ik kom volgend jaar zeker terug heb me lekker geamuseerd.
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Gisteren hier ook gestart voor de 100. Mijn eigen goe geamuseerd. Een grote variatie van ondergronden, leuke ST's, veneinige hellingen en ohzo leuke afdalingen. Bevoorradingen waren best wel ok, enkel den eerste vond ik een beetje magerkes. Wat ik wel een beetje minder vond is dat ze de pijlen al aan't afbreken waren op het eind. Was er pas om half 3 maar dan nog. Ben toe ook een verkeerde kant ingedraaid. De bepijling vond ik best ok, doch op 2 punten... Na de kappel van averbode moest je de baan + fietspad oversteken en dan naar links. De pijl stond echter op het fietspad zodat we over het fietspad zijn gereden. FOUT dus. Na de laatste bevoorrading was er nog een klein weggetje rechts vlak voor een grote weg. Ook gemist.
Nie te zwaar tillen aan mijn opmerkingen, het waren enkel kleine minpuntjes.
De €11 vond ik niet verkeerd. 4x bevoorrading + spaghetty is wel redelijk. Vorige week moesten we er 10 ophoesten voor maar 3 bevoorradingen.
Last edited by Trekkie 800 on Tue 08 Sep 2009 22:56, edited 2 times in total.
coldstein
Mountainbiker

Post by coldstein »

Wij waren aanwezig. Ik samen met de zonen van 14 en 16. De oudste had van zaterdag zijne nieuwe MTB en die moest getest worden. Dat heeft hij dan ook gedaan met als gevolg dat hij volledig leeg was achter de vliegplein. Hij kon zelfs geen plat meer rijden. In Hees was hij nog fier dat hij veel 'ECHTE' mannen had ingehaald in de bergop maar vijf Km verder was het wat minder. Lesje geleerd: beter ontbijten en beter doseren. Omdat wij in Hees wonen zijn we natuurlijk met de fiets naar de start gereden (5Km). Mooie tocht, goed afgepijld. Eigenlijk was Kaggevinne en Webbekom ons onbekend maar Hees en Dassenaarde niet. Ik moet zeggen dat het stukje Hees voor ons het mooiste was maar misschien zijn we bevooroordeeld omdat het onze habitat is.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Nog een heeel late post hier: ik heb tijdens de rit een paar foto's genomen en een van de bikers vroeg waar hij die kon vinden. Aangezien ik geen website heb, heb ik dan maar dit forum gezegd. Maar ik ben dat helemaal vergeten en pas met het opruimen van mijn laptop ben ik die weer tegengekomen.

Dus: ben jij een van deze twee bikers, stuur mij dan maar een pb'tje met je e-mail & fotonr., dan stuur ik de foto op in origineel formaat. Sorry dat het zolang geduurd heeft :oops:
Foto 1: Image

Foto 2: Image

Over de organisatie zelf kan ik mij enkel aansluiten bij de commentaren hierboven. Samen met mijn moeder de 60 gereden, mijn nonkel en broer hebben de 80 gedaan. En allevier genoten, mooi, afwisselend parcours. Lekkere pasta op het einde en goede uitpijling!
En net zoals vorig jaar, ook weer (laat) bedankt voor het bewijsje voor mijn club! :wink:
Post Reply