Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Dav3
- Mountainbiker
ja ik weet het :) maar mentaal kan ik da ook aan , ik ben vastgebeten om para te worden , dus opgeven ga ik al zeker niet doenWouters wrote:Weinig faalkansen ??Dav3 wrote:Geen nood , ik train me al vollebak daarvoor ... kheb weinig faal kansenbalphydus wrote: haaa, alst da maar is
Ge moet nog beginnen aan uw fysieke testen in Marche les dames ?
Daarna ist nogwel 8 maand opleiding, waarda ongeveer 2/3 afvalt... Niet fysiek maar mentaal
da heb ik ook willen doen.. welke opleiding moet je ervoor volgen?shaft wrote:Ikke technoloog medische beeldvorming maw fotokes en ct's nemen...
duuuuus als je in of rond het geraardsbergse een tuimeling maakt en ge breekt iets is de kans groot da ik je zie passeren hier op de radiologie
![]()
grtzzz
en heb je je bike al is doorgelicht ...schoon foto's denk ik dan zo hihi
-
LoXoS
- Mountainbiker
Ik heb een motorongeval gehad op zondag 23 maart 2008 ... en ja naar ziekenhuis van Geraardsbergen voor een fotoke te laten maken.shaft wrote:Ikke technoloog medische beeldvorming maw fotokes en ct's nemen...
duuuuus als je in of rond het geraardsbergse een tuimeling maakt en ge breekt iets is de kans groot da ik je zie passeren hier op de radiologie
![]()
grtzzz
Dubbel open beenbreuk was toen het antwoord ...
Daarvoor moet je naar de ehsal in brussel (ja enkel en alleen in brusselda heb ik ook willen doen.. welke opleiding moet je ervoor volgen?
ze zullen mij ma raar bezien alzek da toekom met de fiets op de schouderen heb je je bike al is doorgelicht ...schoon foto's denk ik dan zo hihi
das minder, ondertussen al goe hersteld?Dubbel open beenbreuk was toen het antwoord ...
grtzzz