Voor het tweede jaar op rij afgezakt naar Diest voor deze TT. Aangezien vorig jaar zo'n prachtige tocht was, met super organisatie, werd er vandaag niet minder verwacht.
Voor de 60 km gekozen. In het begin liep het parcours licht anders dan vorig jaar, op het einde waren de fun-stukken er opnieuw leuk in verwerkt.
Aan de finish gekomen met 62.8 km, een avg van 23.52 km/u en 680 hms.
Een excellente organisatie, waar helemaal niets op aan te merken was.
Tot volgend jaar alvast!
06/09/2009 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
@ Verellen. Het is gelukt. De 104km vlotjes verteerd en ook de heen en terugrit. Goed voor iets tss de 140 en 150km. Ben klaar voor volgende week de Godefroid, zal wel een pakske steviger worden. (160km en 3400hm's)
Organisatie is top, parcours top, weer een leuke dag met leuke vrienden achter de kiezen.
Organisatie is top, parcours top, weer een leuke dag met leuke vrienden achter de kiezen.
diest
wow,fantastische rit!afgezakt met^phil-spec uit de vlaanders en t was de verplaatsing zeker waard!bijna gans de tijd met 2man van herentals?(rudi en ?)gereden aan een lekker tempo(24 avs voor 104km)t'begin was krabben naar de kappelleke(2x) en ook na de laatse bevoorr was het niet v/de poes maar altijd doenbaar.de afdaling vlak voor de 1ste bevoorr was wel een beetje trickie alsook een karreoversteek(zo 3 bulten) in een afdaling zorgden ook voor een adrenalinestoot.proficiat aan alain zijne zoon die ook de 100 deed(14j),chapeau!de bevoorr waren prima,alles top!pasta ok,enkel de douches waren wree heet!,amaiin de lokalen van fc"in memoriam"
bij leven en welzijn zijn we volgend jaar zeker terug,dit is een toporganizatie!10/10
bij leven en welzijn zijn we volgend jaar zeker terug,dit is een toporganizatie!10/10
Heel leuke rit.
Bevoorradingen d in orde.
Afpijling Dik in orde
Gelukkig was het een vrij snel parcour
Want nogal ruig gedaan(feesten)
Dus kwam goed uit
Wij hebben de 61 gedaan en hadden 22,5km/h.
Zonder alcohol had dit sneller gekunt, majah ne mens kan ni alles willen he
Ben ook nekeer gevallen...Ik reed laatste in de groep van 5 en vanaf de 2de pers begonnen ze in een struik te rijden dat over het parcour hing... ik kreeg de volle lading :)
Wel goed mee gelachen :)
Wij komen volgend jaar zeker en vast terug
Bevoorradingen d in orde.
Afpijling Dik in orde
Gelukkig was het een vrij snel parcour
Want nogal ruig gedaan(feesten)
Dus kwam goed uit
Wij hebben de 61 gedaan en hadden 22,5km/h.
Zonder alcohol had dit sneller gekunt, majah ne mens kan ni alles willen he
Ben ook nekeer gevallen...Ik reed laatste in de groep van 5 en vanaf de 2de pers begonnen ze in een struik te rijden dat over het parcour hing... ik kreeg de volle lading :)
Wel goed mee gelachen :)
Wij komen volgend jaar zeker en vast terug