06/09/2009 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Voor het tweede jaar op rij afgezakt naar Diest voor deze TT. Aangezien vorig jaar zo'n prachtige tocht was, met super organisatie, werd er vandaag niet minder verwacht.
Voor de 60 km gekozen. In het begin liep het parcours licht anders dan vorig jaar, op het einde waren de fun-stukken er opnieuw leuk in verwerkt.
Aan de finish gekomen met 62.8 km, een avg van 23.52 km/u en 680 hms.
Een excellente organisatie, waar helemaal niets op aan te merken was.
Tot volgend jaar alvast!
UltimaVez
Mountainbiker

Post by UltimaVez »

Ik heb me vandaag weer goed geamuseerd. Ook een goede organisatie, al mogen ze de bananen voor volgend jaar al laten rijpen want die waren donkergroen aan de bevoorading :wink:

Volgend jaar terug een braadworst & Angie de paaldanseres in de planning? Brood en spelen op zondagmorgen!
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

Ik heb ook de 100 km gedaan, ik voelde me in begin niet zo geweldig. Toch 21,7 gemiddeld gehaald. Pasta op het einde smaakte me wel :-D .
Niks dan lof over deze TT, jammer van die wandelaars maar daar kan de organisatie niet veel aan doen. Tot volgend jaar.

Mvg. Rob
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

Ik heb de 80 km gedaan , met heen en terug had ik er 105 km en weeral ne bangelijke voormiddag gehad 8)
Knap werk manne
=D> =D>
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

@ Verellen. Het is gelukt. De 104km vlotjes verteerd en ook de heen en terugrit. Goed voor iets tss de 140 en 150km. Ben klaar voor volgende week de Godefroid, zal wel een pakske steviger worden. (160km en 3400hm's)

Organisatie is top, parcours top, weer een leuke dag met leuke vrienden achter de kiezen.
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Super! Ik ben al blij met mijn 43, zoals ik me de laatste weken voel, niet normaal, voel me precies 75 jaar... :-?
Volgend jaar zit ik terug in je wiel op de 100 zalle! :wink:
sofeurken
Mountainbiker

diest

Post by sofeurken »

wow,fantastische rit!afgezakt met^phil-spec uit de vlaanders en t was de verplaatsing zeker waard!bijna gans de tijd met 2man van herentals?(rudi en ?)gereden aan een lekker tempo(24 avs voor 104km)t'begin was krabben naar de kappelleke(2x) en ook na de laatse bevoorr was het niet v/de poes maar altijd doenbaar.de afdaling vlak voor de 1ste bevoorr was wel een beetje trickie alsook een karreoversteek(zo 3 bulten) in een afdaling zorgden ook voor een adrenalinestoot.proficiat aan alain zijne zoon die ook de 100 deed(14j),chapeau!de bevoorr waren prima,alles top!pasta ok,enkel de douches waren wree heet!,amaiin de lokalen van fc"in memoriam"
bij leven en welzijn zijn we volgend jaar zeker terug,dit is een toporganizatie!10/10
jimmy1984
Mountainbiker

Post by jimmy1984 »

Heel leuke rit.
Bevoorradingen d in orde.
Afpijling Dik in orde
Gelukkig was het een vrij snel parcour :-)
Want nogal ruig gedaan(feesten)
Dus kwam goed uit ;)
Wij hebben de 61 gedaan en hadden 22,5km/h.
Zonder alcohol had dit sneller gekunt, majah ne mens kan ni alles willen he :-)
Ben ook nekeer gevallen...Ik reed laatste in de groep van 5 en vanaf de 2de pers begonnen ze in een struik te rijden dat over het parcour hing... ik kreeg de volle lading :) ](*,)
Wel goed mee gelachen :)

Wij komen volgend jaar zeker en vast terug
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Volgend jaar zit ik terug in je wiel op de 100 zalle!

Als ik 1 wiel thuislaat moet dat wel lukken. :P

Trouwens, die 11 euro was niks teveel. Pasta achteraf, kadoo bij inschrijving.
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Inderdaad een super-organisatie tot in elk detail =D>

Ik heb de 104km gedaan. Met heen en terugrijden in totaal 125km op de teller met een gemiddelde van 22.

Tot volgend jaar!
Post Reply